Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 som jeg egentlig ikke skal snoke i... Der står det som et eget punkt -damer Det må jeg si var lite oppløftende...blir på gråten,men vet ikke om jeg tør spørre ham, ettersom den ligger i hans private papirer.. Hva ville du gjort og hvordan gå fram?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 var det tilfeldig du kom over listen eller var det med vilje? ved tilfeldig hadde jeg konfrontert han med det, men hvis det ikke var en tilfeldighet ville jeg kanskje bare fisket litt.... er jo ikke pent å snoke i andre sine saker - selv om det er gubben!!! du får bruke dine kvinnelige instinkter og gå ut derifra!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 var nok med vilje... Hva mener du med og gå ut derifra? Ikke snoke? Liker jo det ikke,men nysgjerrigheten tok overhånd...
Gentle Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Det var jo ikke gøy. Har opplevd noe lignende for endel år siden i tidligere forhold. Etter det sluttet jeg å rote i andres saker. Jeg makter ikke å ta alle ting jeg ikke har kontroll over, inn over meg lenger. Men: Når skaden først er her: Er du tøff nok til å konfrontere ham med dette? Personlig mener jeg mannfolka ikke bør få slippe for billig unna. Har du en god venn eller venninne du kan ringe til? Jeg ville forklart hva du har oppdaget og spurt han om hva han driver med, om han fremdeles elsker deg, og om dere skal fortsette forholdet. Lag deg en huskeliste over det du vil si og ikke gi deg før du har fått svar. Ellers vil du ikke bli ferdig med dette og saken vil bare gå å gnage fremover i tid. Lyke til. Ikke noe gøy dette her.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Hvordan huskeliste? Og sto det bare "damer"? Eller noe spesielt ang damer? Det er sikkert ikke noe farlig! Hvorfor letet du i hans papirer?
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Skjønner ikke helt? Har han skrevet damer på ei huskeliste, sånn: -betale regninger -kjøp nye sokker -damer ?? Jeg mener, har han til intensjon å skaffe seg nye dame så trenger han vel ikke å skrive det på ei liste? Jeg gjør meg litt vanskelig nå, men skjønner ikke helt hva du mener nemlig:-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 var mer sånn ja... Men det var også noe sånn som - ro ned festing - damer Hm, kanskje det hadde skjedd noe på en fest da...? Vet innmari godt at jeg ikke skal snoke!! Men sånn kan det gå... Og senere stod det også - barn - hus/tomt og det er jo positivt igjen da,er det ikke? Så jeg vet ikke jeg...ble litt paff
mumbo Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Det ser ikke ut som noen huskeliste for meg, mere som en stikkordliste for å få orden på tankene sine. Og det gir jo ingen mening å skrive "damer" på en huskeliste for å huske på å være utro, så det er den eneste betydningen du helt sikkert kan slå fra deg. Min personlige gjetning er at han har satt seg ned og tenkt over hva han gjør med livet sitt, og skrevet ned noen ord for å ordne tankene sine. "Roe ned festing" er et hint i positiv retning. Du vet ikke i hvilken sammenheng "damer" er nevnt, så det sier ingenting! Hvis du konfronterer han så vil han sannsynligvis bare gå i forsvarsposisjon. Er du usikker på han så vær gjerne litt på vakt, eller ta en generell prat om forholdet deres om du vil, men IKKE med utgangspunkt i denne lista.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Takk for godt svar mumbo. Kan ikke komme En god grunn til at han ikke vil være sammen meg:) Hehe...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 lykke til, er nok ikke noe å bekymre seg for skal du se. Er jo veldig positivt at det sto barn og tomt da.... så se det positive i det du!
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 Hva med å ta han med på mars-venus, og diskutere generellt etter den?? Det er jo alltid nyttig - problemer eller ei:-) Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå