Gjest Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har gått ned 1,5 kg det første trimesteret. Vet det er vanlig å gå ned den første tida pga kvalme osv. Men jeg tviler på at jeg kommer til å gå opp igjen,for jeg har sååååååå dårlig matlyst at det er ille... Jeg må tvinge meg selv til å spise. Og da klarer jeg bare å spise 1/2 eller 1/3 av det jeg vanligvis spiser:p Er kjempe kjipt,for jeg har begynt å svimle.. Selv om legen sa jeg ikke trengte å ta mer gravitamin så har jeg begynt på de igjen. Eller ikke gravitamin,men gravid. Man skal ta to om dagen,men jeg tar bare en nå,bare for å få litt påfyll.. Noen som har det sånn??
Duracellgirl*prøver* Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 i mitt første svangerskap gikk jeg ned 11 kilo innen uke 20. så begynnte vekta bevege seg oppover. Nå er jeg inne i 18 uke og har gått ned 2 kilo.. jeg merker at appetitten er mye større nå enn sist.. babyen tar den næringen den trenger, det er deg det går utover om du spiser for lite.. om det ikke er helt ekstremt da,men 1.5 kilo nedver er ikke noe farlig.
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Med min appetitt er jeg redd for at den kommer til å gå ytterligere ned.. Men så lenge bebisen får det den trenger så Klarer ca å spise(bare for å ta et eksempel) 1 skive, en halv tallerken med middag, 1 yoghurt og 1 appelsin pr dag.. Er sååå det totalt motsatte av meg før graviditeten,for da spiste jeg nesten 2 tallerkner med middag(spørs hva som var på den såklart..hehe..)
happyfeet*venter gutt Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 æ e i uke 16 å har gått ned 11 kg, alt æ drikk å spiser kommer opp igjen i løpet av dagen, mens andre dager e æ berre dårlig å spiser lite uansett. Men har mulighet å innlegges på sykehus,men gjorde d sist svangerskap å d va så ille at æ venter lengst mulig å legge mæ inn. ble sykemeld i uke 6 å e foreløping sykemeld ut uke 18 så får vi håpe at d blir bedre tider snart...
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 jeg har til nå gått ned 5 kg...men nå har jeg spyd mye ..og har jammen litt ekstra å ta av også
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 jeg har gått ned 8 kg er i uke 16. dette er pga dårlig mat lyst... har ikke lyst på noe. jeg håper jo at dette ikke går utover lille i magen og at jeg snart får dilla på noe og at kg kommer opp igjen.. føler at det er feil og gå ned da man er gravid
pink1254788 Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Er i uke 24 nå, og har gått ned 12-13 kg. Tar det ikke så tungt,siden jeg har nok å ta av;P Jordmora mi sier at det er ok, så lenge jeg spiser sunt og har det bra Å være gravid er den beste slankekuren jeg har vert på, for å si det sånn.. Så er det bare å håpe på at jeg ikke raser så altfor mye opp igjen;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå