2nj♥ Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jeg fullammer, men kunne etterhvert tenkt meg å ta en tur ut på egenhånd og da må pappan gi flaske. Jeg har problemer med å greie å pumpe meg, treg utdrivningsrefleks og litt pumpefobi fra forrige gang da jeg måtte pumpe VELDIG mye døgnet rundt. Har derfor prøvd å gi gutten (2,5 mnd) MME på flaske flere ganger, men ikke snakk om at han vil svelge det. Spytter bare ut igjen og hyler. Om det er MM i flaska så går det greit. Vi har prøvd både nan og collett. Noen råd til hvordan få han til å ta MME???
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Hei! Det lurer jeg også på... babyen min er 9,5 mnd....
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Hva med å prøve med litt malt i?? Blir litt søtere smak og hjelper mot hard mage Kan også prøve HIPP sin i stedet for NAN eller Collett.
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Det var ikke dumt... jeg skal prøve med litt malt i... takk takk
hvemerjeg? Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Selv om du hater å pumpe, ville jeg prøvd å få ut litt, og blande halvparten MM og halvparten MME i samme flaske i en overgangsperiode. Eller mindre MME og mer MM, og minske MM for hver gang. Dette måtte vi gjøre med forrige barn, og det tok ikke mange dagene før han ville ta MME, så det er ikke snakk om mye pumping. Lykke til uansett hvordan du velger å gjøre det!
Theosmamma Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 snuppen min nekta også å ta mme, men han er veldig glad i sviskesaft. Så først ga jeg han en tåteflaske med sviskesaft i, så byttet jeg til en tåteflaske med mme med litt sviskesaft i. Malt funka ikke her først, men nå vil han ha det. Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå