meg og jentene Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jenta mi bæsjer hele tiden, både natt og dag. Begynte med det da hun begynte å få grøt. Er det noen grøttyper, frukt eller grønnsaker som hjelper litt mot diare? Eller skal jeg bare la det være? Jenta er 5 mnd.
selfangerkjerringa Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Har hun diare eller bæsjer hun bare ofte?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Banan gir min gutt hard mage, du kan godt gi en halv banan og se hvordan det går. Blåbærsaft skal visst også binde magen. Hun er ikke allergisk mot noe i grøten da?
meg og jentene Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2007 Jeg vet ikke om det er diare eller bare bæsjer ofte, hva er forskjellen da? Hun er frisk ellers. Har de siste par dagene byttet fra maisgrøt til havregrøt (4-mndgrøt fra Nestle), men ser ingen forbedring foreløpig.
selfangerkjerringa Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Diare er rennende. Og ungen vil bli slapp. Det er nok ikke uvanlig at avføringsmønsteret endrer seg når de blir introdusert for fast føde - dvs noe annet enn melk. Fordøyelsessystemet må jo lære seg å takle sånt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå