utflyttet stavanger dame Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Hei, kom hjem fra sykehuset igår med prinsen min etter en uke på sykehus med gulsott. Var hos legen sist mandag og hun var ikke fornøyd, iløpet av 10 dager gikk blodtrykket fra å være normalt til å bli skyhøgt, så hun sendte meg rett inn på sykehuset.Der fant de ut at jeg hadde rier og 4 cm åpning, hadde ikke merket dette pga vanen med masse kynnere og falske rier. Legene fant da ut de skulle ta vannet, det ble gjort(ikke bahagelig) og riene kom tettere og tettere. Låg i 13 timer med rier med 2 min mellomrom som var harde og 1,5 timer med pressrier, trodde aldri jeg skulle klare det, men fikk ut gullet mitt etter mye pressing, og nei jeg sa etter fødselen aldri mer, men det forandret seg i løpet av 30 min, jeg vil ha en til hihi. Skal snart opp å mate gullet mitt, blir en blanding av amming og collet pga gulsotten, trenger ekstra mye og han sovner veldig fort. er så forelsket i gutten min dere, gled dere masse til babyen kommer så dere kan kose dere
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 gratulerer med gutten din... hvor stor var han da? tøft navn...
utflyttet stavanger dame Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2007 Han var 3542 49 cm og 35 cm rundt hodet. Kjekt du likte navnet, er James William, oppkaldt etter onkel og tipp tipp oldefar.Gled deg masse til gullet ditt og kommer ut
Hanne-mor Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Gratulerer så masse med lille prinsen, kjempekosli å høre sånne historier Gleder oss masse til vår baby kommer
Mamman til M&E Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Gratulerer så mye med prinsen deres. :-)
tuppen og lillemor Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 ååå gratulrer kjempe masse med prinsen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå