Duracellgirl*prøver* Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 eh???? jeg skjønner at folk er urolie for mye i et svangerskap,men dette???? er første gang jeg har hørt om.. tja det er vel farlig i følgende situasjoner: 1: du kan velte pcen over deg 2: du risikerer å bli enda mer avhengi av bim 3: det vil bli mer surfing men mindre sex Hehe.. neida jeg skjønner ikke hvordan det skal være farlig.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 den elektromagnetiske strålingen er mye mindre nå enn på gamle pc'er og mest sannsynlig så slår du den vel av når du sover....Det går nok fint.
Tamline Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2007 takk for svar....jeg mente ikke på mitt soverom da...jeg mente på rommet til den lille når han skal ha eget soverom. Har hørt snakk om at man helst ikke skal ha pc osv på soverom, men det er vel bare jeg som tar feil da! Å vi skal ikke ha en pc der for at en liten unge skal bruke den, det er fordi vi ikke har plass til den noen andre steder.................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå