Vimsetrollet Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Vi gir bare litt på ei teskje - husker ikke hvor mye HS sa han skulle ha..!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Er det ikke først ved 4mnd alder de skal ha tran da? Det fikk vi beskjed om, sammen med et skriv med info om det samme...
chabby chic Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Man skal gi tran fra 4-6uker alder. Høres fint ut med litt på en taskje. Til første barnet mitt brukte vi sånne små 1ml sprøyter for å slippe så mye søl og får å få tranen inn. Man skal opp i 5ml til slutt.
Kristannaa Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Hs sa at man burde begynne med en halv ts,også er målet 1ts innen 6 mnd alder!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Ja selvfølgelig... UKER... måtte finne tilbake til det papiret jeg nå... husker bare det var 4... Blandet visst litt.. sorry. Glemt allerede, og datteren min er bare 6mnd... huff og huff.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå