Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 det sies jo at kvalmen gir seg for de fleste i uke 11-12.... håper enda på at den skal ta slutt...i allefall så pass at jeg slutter å spy da...=)
Regnbuemor til 2 Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Dette er veldig individuelt. Jeg er 25+2 i dag, og er fortsatt kvalm. Spyr bare om jeg er skikkelig sliten, men kvalmen er der store deler av dagen uansett. Er annengangs. Da jeg gikk gravid sist ga det seg helt i uke 14 ca:)
tina 79:) Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Jeg var ikke kvalm hver dag, men utrolig slapp, sliten og hadde liten matlyst. Innimellom fikk jeg sånne forferdelige kvalmeanfall som nesten tok knekken på meg. De kommer fortsatt hvis jeg blir veldig sliten eller stressa, og jeg er fortsatt sliten. Men jeg kan jo si at det verste ga seg i uke 18, og da hadde jeg en "pause" med litt bedre form frem til uke 25, men nå går det litt nedover igjen.
oktoberjentene;) Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 For meg så sluttet jeg å kaste opp i uke 16... Blir fortsatt kvalm nå hvis jeg blir sliten og spesielt på kvelden... Det beste er nok bare å ta det litt med ro ;o)
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 i uke 13 ca. men er enda litt kvalmen, men ikke så kvalm at jeg føler jeg må kaste opp.
mybabyboy Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 jeg var ikke kvalm en eneste dag, og har ikke kastet opp i det hele tatt. men jeg hadde en periode hvor jeg gikk rundt å brakk meg hele tiden, skikkelig olagsomt når man jobber.. he he
J07+J12 Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Jeg spydde konstant morgen, middag og kveld fram til jeg var ca 17 uker på vei. Er nå 23 uker på vei og er ofte kvalm, men spyr heldigvis ikke hver dag lenger. Nå spyr jeg som regel hvis jeg går for lenge uten mat.
Solskinnsjenta Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 For meg sluttet det stort sett i uke 14. Har fortsatt ting jeg brekker meg av, og kaster opp innimellom hvis jeg er veldig sulten eller sliten. Er nå 16+2. Ikke kvalm til daglig lenger heldigvis.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 Den konstante kvalmen begynte aa gi seg gradvis i uke 14, men det hender fremdeles at jeg er litt kvalm paa morgenen (da mener jeg bare litt kvalm) og jeg spyr vel fremdeles ca. 2-3 ganger i uken. Er i slutten av uke 19 naa. (18+5) Litt ekkelt, men for min del synes jeg det er greit at jeg spyr saa lenge jeg ikke er kvalm. Naar spyinga er over saa er kvalmen ogsaa over...og da kan jeg spise frokost og slippe aa tenke mer paa det. Det er verre aa gaa rundt og vaere kvalm hele tiden. Selv om det ikke gir seg med en gang saa blir det vel vanligvis bedre for de fleste tenker jeg... Lykke til.
Loxiana+ Fabian Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 hei jeg er 17+5 og er framdeles kvalm og kaster opp ..
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 21. februar 2007 #15 Skrevet 21. februar 2007 Jeg er i uke 17 nå,og er ca. 1 uke siden kvalmen og hele den mølja der ble borte! Deeeeeeeeeeeeeilig.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå