Gå til innhold

Et tips når det gjelder bilder:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle gjester har kamera! og de fleste har digitalkamera nå i disse dager!

Ta med en laptop og en kortleser!

(Kortleser koster ikke all verdens, og har du ikke laptop så lån en!)

Kopier ALLE kortene på denne før gjestene reiser hjem og er ferdig med å ta bilder. Da slipper dere å mase om å få se bildene de har tatt.

Kanskje noen har tatt et skikkelig blinkskudd! Og da har dere jo ALLE bildene hvis dere skal lage en film ut av det el.

Vi gjorde dette i dåpen, og fikk da alle bildene med en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært inne på tanken, min søster gjorde dette når hun gifta seg i sommer, fikk alle til å legge inn bildene på pc. Kjempe lurt. Så jeg tenkte å spørre om å få låne kortleseren hennes....

Skrevet

Dette var jo genialt for den moderne dåpsfeiring!!

Og når de legger over bilder, så bestemmer de jo selv hvilke bilder de ønsker at dåpsfamilien skal få. Akkurat slik som de ville ha gjort med papirbilder.

Skrevet

Ja.. og man slipper å ringe rundt til hele familen(som kanskje bor langt unna) og be de sende bilder...

Skrevet

Ja. Husker vertfall alt strevet mamma hadde etter konfirmasjonene til meg og mine søsken. Alle ville gi sine kopier, men det ble glemt, måtte påminnes, så kom de endelig veldig veldig sent.

Ingen husker å sende post manuelt lengre. Digitalt går alt mye raskere å lettere å huske;)

Skrevet

Åh!!

Du kunne ikke kommet med dette tipset litt tidligere?! Hehe.. Det var jo genialt!!

Skrevet

Hadde dåp i juli i fjor.. så joda.. burde jo ha tipset dette før..

Men.. treeeg.. og ammetåka.. hihi..

Håper dere får tak i alle bildene nå også!

Skrevet

Det var lurt! Kan jo sette på bileta som skjermsparar undervegs på festen óg - så har ein noko å sjå på innimellom :)

Skrevet

gu det var jo helt genialt, søsteren min har laptop med minnekort leser, så gjett om eg skal si det til henne:D

(men besteforeldrene i familien har fortsatt filmrull kamera hehe, og foreldrene våre har bare videokamera)

Skrevet

Vi gjorde dette til bryllupet vårt. Vi informerte gjestene i forkant om at vi ønsket oss dette da kunne de selv sensurere litt før de kom :)

Vi har i dag ett sted mellom 1-2000 bilder fra bryllupet og mange av bildene er mye bedre enn fotografen klarte å ta :)

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...