Gjest Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Alle gjester har kamera! og de fleste har digitalkamera nå i disse dager! Ta med en laptop og en kortleser! (Kortleser koster ikke all verdens, og har du ikke laptop så lån en!) Kopier ALLE kortene på denne før gjestene reiser hjem og er ferdig med å ta bilder. Da slipper dere å mase om å få se bildene de har tatt. Kanskje noen har tatt et skikkelig blinkskudd! Og da har dere jo ALLE bildene hvis dere skal lage en film ut av det el. Vi gjorde dette i dåpen, og fikk da alle bildene med en gang.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Har vært inne på tanken, min søster gjorde dette når hun gifta seg i sommer, fikk alle til å legge inn bildene på pc. Kjempe lurt. Så jeg tenkte å spørre om å få låne kortleseren hennes....
Morango 29.05.2007 Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Dette var jo genialt for den moderne dåpsfeiring!! Og når de legger over bilder, så bestemmer de jo selv hvilke bilder de ønsker at dåpsfamilien skal få. Akkurat slik som de ville ha gjort med papirbilder.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Ja.. og man slipper å ringe rundt til hele familen(som kanskje bor langt unna) og be de sende bilder...
Morango 29.05.2007 Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Ja. Husker vertfall alt strevet mamma hadde etter konfirmasjonene til meg og mine søsken. Alle ville gi sine kopier, men det ble glemt, måtte påminnes, så kom de endelig veldig veldig sent. Ingen husker å sende post manuelt lengre. Digitalt går alt mye raskere å lettere å huske;)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Åh!! Du kunne ikke kommet med dette tipset litt tidligere?! Hehe.. Det var jo genialt!!
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Hadde dåp i juli i fjor.. så joda.. burde jo ha tipset dette før.. Men.. treeeg.. og ammetåka.. hihi.. Håper dere får tak i alle bildene nå også!
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Det var lurt! Kan jo sette på bileta som skjermsparar undervegs på festen óg - så har ein noko å sjå på innimellom
mayen20 Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 gu det var jo helt genialt, søsteren min har laptop med minnekort leser, så gjett om eg skal si det til henne:D (men besteforeldrene i familien har fortsatt filmrull kamera hehe, og foreldrene våre har bare videokamera)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 Vi gjorde dette til bryllupet vårt. Vi informerte gjestene i forkant om at vi ønsket oss dette da kunne de selv sensurere litt før de kom Vi har i dag ett sted mellom 1-2000 bilder fra bryllupet og mange av bildene er mye bedre enn fotografen klarte å ta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå