Gå til innhold

Ørebetennelse...hører ingenting:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

går på pencilin etter at legen påviste ørebetennelse her,jeg hører absolutt ingen ting!!!Hvor lenge må jeg gå sånn da,skal ikke pencilinen virke ganske raskt??Ganske slitsomt når jeg hverken hører telefonen eller når sønnen min snakker til meg:( Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det vet jeg dessverre ikke....men ville bare ønske deg god bedring...ørebetennese er ikke nå morro da....

håper det bedrer seg fort =)

Skrevet

Takk for det du:) har vært sånn i ca ei uke nå,hører kun meg selv puste:/ Er 2 gangen jeg går på pencilin i dette svangerskapet,lurer på om man blir mere syk når man går gravid jeg?Jeg som ALDRI er syk!

Skrevet

jeg har hadt ørebetennelse en gang for noen år siden der æ ikke hørte noen ting,d gikk en månde for at æ hørte noe igjen.men 6 uke for at æ va helt bra.æ har fått ørebetennelse nu å,så æ må t egen i dag å få sjekket d opp. du får ha lykke til :) stor klem.

Skrevet

Dersom dette ikke virker, så bør du spørre om du kanskje har fått mellomørekatarr. Jeg hadde dette i -95/-96, det startet med vanlig ørebetennelse og gikk over til katarr. Gikk på dråper i ørene en god stund og det kom verk ut av øret, jeg hørte ingenting på det øret. Da det ikke gikk over fant de ut om katarren og jeg ble sendt til øre spesialist som foretok øreskylling med ren sprit og deretter med dråper. Dette gjorde jeg helt til det ikke var noe "dritt" igjen. Bank i bordet, etter dette har jeg vært helt fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...