Gå til innhold

når står dere opp om morran?


marguritten

Anbefalte innlegg

jeg står opp ca 07..da nekter elisa å sove mere,hun sovner ikke igjen før kl 09.

så da går jeg like gjerne i dusjen,så steller jeg elisa etter på.

å når vi er ferdig,så vekker jeg 3 åringen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Står opp mellom 8 og 9 for tiden...For et par uker siden var det å stå opp mellom 6 og 7, men lillemor har funnet ut at hun vil sove litt lenger siden hun får ligge hos meg.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står vi opp rundt kl 0730.. helt greit det med tanken på at vi legger henne hver kveld mellom kl 1930 og 2030.. et måltid i løpet av natten, så det er ikke mangel på søvn på dattra vår ;o) og da sover hun 3-4 ganger i løpet av dagen også...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg står opp 7 siden jeg har barn som skal på skolen. jeg vekker snuppa for stell kl halv 8, så legger hun seg igjen kl halv ni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp mellom syv og åtte..Da er jeg trøtt,er som regel mat fra 5-5.30.

Så sovner han som regel igjen etter stell og mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger som regel og koser oss til lk 9/10.. Ask våkner rundt 7-8 .. da blir det morgenstell og mat og så legger vi oss igjen en liten stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står som regel opp i 7-8 tiden. Da er snuppa sulten...vi ammer først også tar vi morgenstellet... noen ganger sover hun et par timer fra 10-12 sånn ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står opp ved elleve tolv tiden hver dag. snuppa sover fra ca 24 til 07, da er det mat også sover vi videre. ja jeg vet, er veldig heldig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp kl 06.00

 

Da skal pappa opp på jobb, og med han kommer " MAAAAMMAAA VÅÅÅÅKEN" fra 2 åringen sitt soverom.

 

Da er det bare å hive seg rundt :-) Gir ham en tørr bleie før han raser avgårde opp trappene og tømmer alle lekene sine ut på stuegulvet. Det blir mye kaffe om morgenen...hehe.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 10 og 12 engang.. Liker å ligge å dra oss i senga litt vi da.. hehe.. Får litt dårlig samvittighet noen ganger, men er jo greit så lenge snuppa sover å. Blir jo ofte seint på kvelden for oss.. Får nyte det mens en kan kankskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mellomste mann våkner sånn i 8 tiden somregel.. så prøver jeg go kose i senga til i hvertfall ni.. så står vi opp alle ungene legger seg rundt åtte på kvelden da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di siste dagene har vi stått opp i 9-tiden. Da er han våken en liten time,etter at han har fått mat, før han sovner igjen. Men tidligere har vi stått opp i 10-11 tiden. Håper det egentlig bare er en liten periode han vil stå opp så tidlig, for jeg er kjempetrøtt for tiden...

Er heller ikke flink til å sove på dagen når han sover... Synes det er så deilig å få litt tid for meg selv mens han sover... Så egentlig er det jo min egen skyld at jeg er så trett...;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger henne rundt kl 11 om kvelden, så sover hun til 5-6-7 ca, får mat og et bleieskift, sovner med en gang og sover til en gang mellom kl 9 og 11.30. Herlig med en baby som er like glad i å sove som jeg er:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨mater jonathan rundt 23.00 da sover han til rundt 06.00 får mat og sover igjenn til kl 11.00 deilig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...