Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 her blir det stille og rolig...blåser så fryktelig ute og lillemann er blitt forkjøla..så her blir det inne og rydde dag....
Regnbuemor til 2 Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Skal på behandling i dag. Fysioterapi og akupnktur. Ellers blir det stille og rolig...
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Hei, Her skal vi få litt orden på det økonomiske... ringe litt forskjellige banker ang lånesøknad osv... ellers er det igrunnen veldig lite på planen... Blåser og snør her også.
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Idag er jeg ferdig på jobb 1200. Skal hjem å rydde litt + vaske klær. Henter lillemor i bhg litt tidlig så vi kan kose oss med snøen som kom i natt. GLEDER MEG! Bedre med snø enn regn som flyr vannrett.. Blir skikkelig barnslig når det kommer snø.. hehe..
Nenya^juni2010 Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Her er det jobbing som vanlig... egentlig ferdig kl 1 i dag, men er kurs og opplæring og tilslutt et møte... Blæh.. blir vel ikke ferdig før kl 5! Men greit med overtid da, blir vel siste timene siden jeg ble sykemeldt i går..
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 idag blir vel en rolig dag tenke i...ska ut å handle litt+ kjøpe maling te babysenga som i har pussa... det blir gøy det :-)
Lykkeliten og jeg Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Jobbe litt og gå tidlig hjem, har så mageknip.. Så må jeg kjøpe noen bh'er.. har bare en igjen gitt... Litt upraktisk Også et par gensere.. begynner å bli dårlig plass i klærne mine, og det er begrensa hvor mye jeg vil gå med de store gensere til gubben..heh...
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2007 hehe..kjenner meg igjen der...bodde nesten i hans klær sist...og nå har bortimot alle gensrene hans gravid mage =) hihi...
Lykkeliten og jeg Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 hehehe.. på jobben er det greit å gå med dem, har ikke lyst til å bruke de "fine" klærne mine på job pga der jeg jobber. Er ikke så rent og føler ikke for å gå med litt ettersittende klær når jeg er den eneste jenta her, lissom.. mulig jeg er litt teit, men sånn er jeg nå Så det går mye i hettegensere og jeans/armybukser på jobb men behagelig da.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. februar 2007 hehe ...den sex bomba du asså( ikke frekt ment asså) hva jobber du med da?
Yoggy ; ) Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 Morn morn.. Jag ska på mamma/gravid trim så ska jag på kafe og spise lunch..luxusliv man har : )
Lykkeliten og jeg Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 Jeg jobber på kontoret til et lastebilfirma. Og med et par hundre lastebiler rett utenfor vinduet om dagen så er det ikke så støvfritt og rent her... Og bedre blir det ikke med vaskehjelper som bruker støvkosten som pynt i bøtta ;o) men behagelig å gå i da, når jeg må sitte på rompa dagen lang. Den sexbomba ja, hehehe ;o)
tina 79:) Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 I dag blir det lesing hjemme. Skulle egentlig på skolen, men siden jeg er dødelig forkjøla, orket jeg ikke tanken på å gå 20 minutter i -13, så da blir jeg hjemme og koser meg istedet. Kanskje jeg skal ta meg en tur på bakeren ila. dagen, bare for å kjøpe noe godt!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 21. februar 2007 #14 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har tatt en feriedag fordi jeg bare MÅTTE ha noen dager fri..Er sliten allerede, jeg! .skal gjøre litt fornuftige ting her hjemme før det er ut og handle prinsesseting og tang til bursdagsfeiring her til helgen..snuppelura blir fem år!!! Deilig med litt fri, men det er jo rene snøstormen ute i dag...
snurrebolla Skrevet 21. februar 2007 #15 Skrevet 21. februar 2007 Her blir det jobb som vanlig... Min kjære ligger hjemme med omgangssyken, så jeg prøver å unngå å bli smittet. Snilt av han å ta seg av spyinga under graviditeten )
mamma i juli Skrevet 21. februar 2007 #16 Skrevet 21. februar 2007 Målet er å ikke få høy feber igjen. Må ta det mye med ro og bruke kreftene med omhu...... Langdryg influensa.....
mammatil2flotte Skrevet 21. februar 2007 #17 Skrevet 21. februar 2007 Er sykemeldt og lillegutt har fått fri fra bhg idag. Skal ut å leke i snøen og lage pannekakertil lunsj :-) Koselig med slike dager!!
~La luna~ Skrevet 21. februar 2007 #18 Skrevet 21. februar 2007 God morgen! idag skal vi bake rundstykker.. er minus 15 her, så holder oss inne. Sønnen min har vinterferie fra bhagen, så må vel aktiviseres litt! Ha en fin dag alle sammen
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 21. februar 2007 #19 Skrevet 21. februar 2007 God dag får vel jeg si nå som klokka er 11 snart. :0) Tenkte jeg skulle vaske leiligheten i dag og kanskje bake boller om jeg får ånden over meg. :0) Snøstorm ute her også , så den gåturen jeg hadde håpet å ta hver dag blir nok avblåst i dag også...dårlig samvittighet..
oktoberjentene;) Skrevet 21. februar 2007 #20 Skrevet 21. februar 2007 God morgen ja kl 11.23... hehe ;o) sover leeenge om dagen jeg.. Snør og blåser her også.. 10- og litt kaldt syns jeg, og glatt da Så jeg blir nok bare inne hjemme i dag og pusler med litt oppvask og klesvask.. Boller bakte jeg faktisk i går.. nam nam nam... Ha en fin dag jenter ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå