Gjest Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 åååh,stakkars vennen!! (( *gir en stor klem*
Plutseliten*2 Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 oi,som jeg skulle sagt det selv..Etter 9 mnd som samboere ble det slutt her.Godt jeg ikke er gravid i allefall og hvertfall bra at jeg ikke solgte leiligheten min.*ironi*
Snuppa! Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Huff da vennen Håper det går bra med deg!! Jeg blei også singel igjen for ca en mnd siden,men jeg kom meg overraskende fort over det,så det var vel ikke ment to be. Håper du også ser lysere på ting etterhvert! Stor klem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå