Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 sove hele natten eller no.. er deet noen som har brukt den..? skal jeg løpe å kjøpe eller?
2barnsmorønskerseg1til Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 jeg har kjøpt den og den funka her;) Sove hele natten- Nina Misvær;)
2barnsmorønskerseg1til Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 ja så løp å kjøp:) hihi:)
=Mina min og mej= Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 uff.. takk.. hm.. har så og si vært våken hele natta jeg. og nå er det morgen liksom.. uff.. vil sooove!! og stakkars lille jenta mi da, hu er helt firkanta i øynene..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Er en bok skrevet av ei som heter Naphaug til etternavn også, "Sov så godt lille venn", el noe slikt. Har lest om den i et blad og brukt en av metodene hennes som stod beskrevet der. Så på nettet at man kunne komme til konsultasjon eller ringe el få besøk av henne, koster penger da. En stund siden dette da, men du kan jo kanskje google navnet hennes å se...
//MAM\\ Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Jeg var til konsultasjon hos Karin Naphaug. Her tok det 3 netter, så sov gutten vår hele natten. (Gutten vår var 5 1/2 mnd da vi snakket med henne.Vi hadde ikke hjemmebesøk, bare en samtale på litt over en time. Hun tok 700 kr timen.) Dette er snart 1 mnd siden, og gutten vår sover fortsatt hele natten! (Vårt problem var at han våknet hver time hele natten gjennom.) Vet ikke om boka hennes er ferdig, men er den det, kan jo kanskje boken være til god hjelp? Det er jo helt uutholdelig og ikke sove om natten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå