Gjest Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 her er det kaldt,og jeg fryser !!!!! ute er det liten storm og vi har -11 grader.....etter papirene vi har tilsvarer det -35 !!!!!!!!!!!!! skulle ikke vært låv å ha det så kaldt.brrrrrrrrrrr så sleng hit litt varme til oss trønderne ;o)
mammaTiL4gutter Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 her i trøndelag er det også ISEKALDT!!!!... men "bare" -9 grader og sterk vind...MEN sola skinner da ;-) så vi er nok ganske høy oppe på den efektive-kulde-tabellen vi også... huttre...brrrr.."fys-i-hjel" )
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 jammen,jeg bor da i trøndelag jeg.... ;o) hihiiii
mammaTiL4gutter Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 hehehehe....flire mæ ihjæl.. 1 bokstav kan snu hele greia ser æ no :-) men men .. De e sikkert for kaldt te att hjernen fungere helt...sant? *rødme litt*
Maud Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Vi må vel rope på Ronja som er i Thailand da. Tror ikke det er varmegrader noen steder i Norge i dag. I Oslo var det -12 da jeg gikk hjemmefra. Ikke masse vind, men temmelig surt allikevel. Har ingen varmegrader å gi bort altså. Inne er det varmt da, sitter og varmer meg på en kopp kaffe og jobber med motivasjonen for å få gjort noe av det jeg er betalt for...
mammaTiL4gutter Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 ligg på is... går her å prøver å få mot nok til å gå ut.... Men fysj...
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 her diskuterte vi denne kulden flittig i mårrest.så flittig at ungene kom for seint....jeg ville ikke ha di ut jeg.er slett ikke forsvarlig.redda netopp katta inn.hun ligger fremfor ovnen,og da er det kaldt.... tror jeg reiser utenlands ja.for fytti katta her er det surt.fyrer med ved,men alikevell er det bitende kaldt.så jr får ligge i senga til jeg får opp varmen her.men sol har vi da.bare synd den ikke varmer...
Dailis Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Her er det og kjempekaldt.... 11 minus står det i alle fall og kulda presser på... Sprengfyrer i ovnen, den er heldigvis effektiv, men kan være en kjølig start på dagen ja.... Pleier alltid å fyre gjennom natta, men i natt hadde det slokket:( Men nå skal vi kose oss med varmen, hehe.
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 har en effektiv ovn vi også.men med liten storm utenfor hjelper det lite. kjennes ut så det blåser tvers igjennom her.å ikke liker jeg at det smeller og dunker her...bare den falleferdige fjøset til naboen ikke kommer på besøk,så er alt greit,hehe.
♥Snulder Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 Ser ikke på gradestokken i dag jeg! Best sånn....hehe..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 Vet ikke om det hjelper, men jeg kan slenge over våre -9 grader....
Babyonboard ;-) Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 Her i nord har det vært -19-20 grader siden jeg kom opp........ gusj!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå