Gå til innhold

råd for å begynne å jobbe igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gruer meg mest til å få så liten tid med minsten...

hvoran takler dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte nylig å jobbe. Synes det går kjempe fint jeg. Jeg har så godt av å komme meg ut og møte andre voksne og å få faglig input. Da blir jeg morsommere å være sammen med for vesla også. Og ikke minst - hun STORTRIVES hos dagmamman sammen med de andre barna! Hun har også veldig godt av å være sammen med andre! Etter arbeidsdag gleder jeg meg MASSE MASSE til å se henne igjen og dra hjemme å kose og amme! Lykke til:)

Skrevet

føler du ikke at du går glipp av noe??

Jeg og gleder meg til jobb biten.

Skrevet

Heisann!

Jeg har også nylig begynt på jobb igjen. Var bekymret for hvordan det skulle gå.

I forkant tenkte jeg mye på om godgutten vår ville trives i barnehage, om vi kom til å få lite tid sammen som familie og om jeg ville klare å konsentrere meg på jobb.

Det har gått over all forventning :o)

Mini stortrives i barnehagen, det er kjempe gøy å begynne å tenke fag igjen og den tiden vi nå har sammen som familie blir ordentlig kvalitetstid. Har fokus på at timene vi har sammen skal være hyggelige og med masse kos :o)

Har også investert i en vaskehjelp slik at helgene ikke går med til vask og stell av huset. Deilig å bare slappe av og finne på kjekke ting når vi først er sammen!

Føler selvfølgelig at jeg skulle hatt enda mer tid sammen med mini, men nå er det nå en gang slik det er og det går faktisk supert :o)))

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...