Gjest Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Alt vel med deg...her har det vært såååå travelt...3 barn hjemme man. og i går..
Lillnita. Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Joda alt er bare bra. Har Kevin også hjemme i dag, skal til fysioterapeuten med han senere og få sjekka hode fasongen.Var der med Adrian i går og han mente det så nesten helt bra ut. Han oppdaga også en skjevstilling i bekkenet hans som han retta opp. Hvordan går det med minste mann da? Er han fortsatt forkjølet?
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Nei frisk som en fisk, men sover ennå ikke lengre enn til kl. 22.00 , 02.00 og 05.00....så vi er trøtte her ja... Ellers så ser jeg jo frem til helga i sverige...sove og kose oss... hvordan er været hos deg...helt pyton her... skal vi ta oss en bytur i morra hvis det bedrer seg? når skal du på kontroll igjen?
Lillnita. Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Din heldig gris, blir nok godt å få sove skikkelig ut uten å bli vekket om natta ja Det blåser noe helt for j her brrr, gleder meg ikke til å gå ut nei. Skal til fysioterapeuten selv halv 2 i morgen, så kanskje vi kan ta oss en tur før det ? Har kontroll på mandagen, men var innom der i går og veide han. Så ut som om han ikke hadde gått opp mer enn en halv kilo den siste mnd. Skal prøve å lure meg til litt søvn nå når lillemann skal sove, ringer deg senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå