Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Hipp hipp hurra - ha en strålende flott dag! Håper du får en super dag der du er:-)) Feiringen tar vi senere vet du:-)) Klem fra prinsesse rosa og meg
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 hipp, hipp, HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så masse! Håper du får en flott dag! Roe ned og slappe av! Bare kose deg!
Maud Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Attpåklatten - du er flink du som husker å gratulere, da kan vi andre bare henge oss på. Gratulerer med dagen til deg, Babyonboard. Håper du kan kose deg inne i varmen og bli bortskjemt hele dagen!
phantomet Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Gratulerer så mye med dagen, Babyonboard! Håper du får sole deg i glansen av all den oppmerksomheten du fortjener! Mens du skjemmes bort på alle vis!! Klem klem
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 hipp hipp hipp HURRRAAAAAAAAAAA ;O) gratulerer så mye med dagen. håper du får masse gode kaker =0)
mammaTiL4gutter Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 iiisekald klæm ) gratulerer med dagen!!!.
Dailis Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Gratulerer så masse!!!! De beste ønsker for dagen=D
dritgrei hei hei! Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 hurra for bursdag!!!! god klem fra en frisk dritgreifamile!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 Jeg kaster meg inn i gratulasjonsdansen..... Hurra!!!!!!!!!! Jipppiiii et år eldre, er jo stas det.....hi hi hi hi hi hi hi. Neida, alder er kun et tall, og jeg er ikke særlig god i matte.
fru <3 Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 Ha en flott bursdag, du har blitt et helt år klokere enn sist gang du feiret =0)!! Det er noe å tenke på det, ikke sant.. =0)
Karomamma Skrevet 21. februar 2007 #15 Skrevet 21. februar 2007 Grattis med dagen!! Litt sent ute som vanlig, men du feirer vel fremdeles håper jeg!
Superlis Skrevet 21. februar 2007 #16 Skrevet 21. februar 2007 Slutter meg til dere andre og sier: Gratulerer masse med dagen!!!!!
Gummelillan Skrevet 22. februar 2007 #17 Skrevet 22. februar 2007 Gratulerer med dagen som var!!!! Tenker du og Harald tar felles gallamiddag på lørdag...?
Babyonboard ;-) Skrevet 25. februar 2007 #18 Skrevet 25. februar 2007 Ble ikke mye feiring her nei :-( Nå kan jeg si det, men ikke da :-))) Men tusen takk for alle hyggelige hilsener, jenter! Det var kjempekoselig å åpne tråden og lese :-)
ettbarnsmammaen Skrevet 25. februar 2007 #19 Skrevet 25. februar 2007 Bedre sent enn aldri: Gratulerer med dagen som var! :-)
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #20 Skrevet 25. februar 2007 Slenger meg med her jeg og. Grattis med dagen som var..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå