Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 du og din kjæreste/samboer/forlovede/mann/partner.. -hvor mange ganger om dagen kysser dere? -hvor gammelt er barnet/barna? -hvor lenge har dere vært sammen? -synes du det er nok? -synes han/hun? -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? takk for svar. mvh nyskjerrig-petra
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 hvor mange ganger om dagen kysser dere? 0 -hvor gammelt er barnet/barna? 3 1\2 og 10 mnd -hvor lenge har dere vært sammen? 8 år -synes du det er nok?ja -synes han/hun?nei -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? mindre
Lillnita. Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 -hvor mange ganger om dagen kysser dere? Mange ! Alt fra ca 5 og oppover vil jeg tro. -hvor gammelt er barnet/barna? 10 år, 5år, og 4mnd -hvor lenge har dere vært sammen? 8 år -synes du det er nok? Ja -synes han/hun? Ja (tror jeg i alle fall) -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? Er nok litt mindre ja. Blir vel automatisk det når man får flere små å ta seg av.
mai mammaen til to Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 -hvor mange ganger om dagen kysser dere? minst 10 -hvor gammelt er barnet/barna? 9.5 mnd -hvor lenge har dere vært sammen? 3.5 år -synes du det er nok? ja -synes han/hun? tja..kunne nok vært mer tror jeg han syns -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? er mindre enn de første årene..men det er jo bare naturlig... var ikke mer mens eg var gravid
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 -hvor mange ganger om dagen kysser dere?2 -hvor gammelt er barnet/barna?3,2,og 4 mnd -hvor lenge har dere vært sammen?6 år -synes du det er nok?nei -synes han/hun vet ikke -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor?ja...travelt
Aga:-) Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 -hvor mange ganger om dagen kysser dere? Mange ganger, klina med mannen min senest for tre kvarter siden;) -hvor gammelt er barnet/barna? 18, 16, 11, 2 og 6 mnd. -hvor lenge har dere vært sammen? snart 5 år -synes du det er nok? Tja. -synes han/hun? Tja. -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? Er nok mindre nå, men det tar seg nok opp igjen når vi ikke har små barn i armene hele tiden.
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 -hvor mange ganger om dagen kysser dere? 5-6 ganger i snitt på en hverdag, noen ganger mer -hvor gammelt er barnet/barna? 8 mnd. og 2 år -hvor lenge har dere vært sammen? 8 år -synes du det er nok? ja -synes han/hun? tror det -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? Det er nok litt mindre, parnepass, og aktiviteter tar jo tid som vi før hadde til hverandre, men det begynner å ta seg opp nå som barna vokser til )
hårsår Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 1. vi kysser mange ganger til dagen (mitt initiativ da, siden jeg er veldig avhengig av kroppskontakt), men vi KLINER aldri. 2. jenta vår er 4,5 mnd 3. 7 år 4. jeg kunne godt tenkt meg mer- som feks at han kom og kysset meg avogtil også 5 han synes det er nok, ja! er ikke vant med så mye kyssing. Men han liker det veldig godt også, for han vifter alltid med beina og tærne etterpå (hiihihi) 6 det har kanskje avtatt litt etter at jenta vår kom for jeg får dekket veldig mye av mitt kyssebehov på henne, og får den kroppskontakten jeg trenger også av henne.
mamo82 *2 jenter* Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 -hvor mange ganger om dagen kysser dere? 10-12 -hvor gammelt er barnet/barna? 6 mnd -hvor lenge har dere vært sammen? snart 2 år -synes du det er nok? Ja -synes han/hun? Ja -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? samme som det alltid har vært - men litt mindre enn når vi var nyforelsket. )
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 -hvor mange ganger om dagen kysser dere? Mange Fra ti og oppover -hvor gammelt er barnet/barna? 17,12,10 og 9mnd -hvor lenge har dere vært sammen? 9 år -synes du det er nok? Nei, kunne ha våre meir -synes han/hun? Trur ikkje det -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? Mindre, lillemor tar all tid.
*bolla pinnsvin* Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 -hvor mange ganger om dagen kysser dere? Mange - aner ikke -hvor gammelt er barnet/barna? 7 mnd -hvor lenge har dere vært sammen? 3 år -synes du det er nok? Stort sett -synes han/hun? Ja -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? I forhold til da vi først ble sammen er det jo mye mindre, men har egentlig holdt det ganske bra ved like, synes jeg. Kos å ligge på sofaen og nusse litt når poden har lagt seg
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 Hm... er du sikker på at alle kysser hver dag, da? Er du sikker på at alle kysser i det hele tatt? Det første spørsmålet "skremmer" nok bort mange fra å svare på spørsmålene dine! Men jeg svarer: -hvor mange ganger om dagen kysser dere? Forskjellig, men stort sett hver dag. -hvor gammelt er barnet/barna? 6 år (i går) og snart 8 måneder. -hvor lenge har dere vært sammen? 9 år til sommeren. -synes du det er nok? Ja... Så lenge vi kysser i det hele tatt, kan jeg vel ikke være misfornøyd med tilværelsen! -synes han/hun? Han tenker nok likedan. -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? Når en har vært sammen i 8 1/2 år, har en opplevd at frekvensen har svinget mange ganger, så det er mer enn det har vært i noen perioder, mindre enn det har vært i andre.
mam <3 Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 -hvor mange ganger om dagen kysser dere? Kanskje 2-3 gang -hvor gammelt er barnet/barna? 3,5 mnd -hvor lenge har dere vært sammen? 3 år -synes du det er nok? Nei -synes han/hun? Helt sikkert -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? Mye mindre, hvorfor vet jeg ikke egentlig, det har bare blitt sånn.
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #14 Skrevet 21. februar 2007 -hvor mange ganger om dagen kysser dere? MANGE -hvor gammelt er barnet/barna? snart 7 mnd -hvor lenge har dere vært sammen? snart 2 år -synes du det er nok? liker å vise følser men er greit. -synes han/hun? ja (tror da det) -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? Nei tror ikke det
~mamma~ Skrevet 21. februar 2007 #15 Skrevet 21. februar 2007 du og din kjæreste/samboer/forlovede/mann/partner.. -hvor mange ganger om dagen kysser dere? Aner ikke, men det er ganske ofte! -hvor gammelt er barnet/barna? 5 mnd -hvor lenge har dere vært sammen? 6 1/2 år -synes du det er nok? Ja, akkurat passe -synes han/hun? Ja -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? Ganske likt, tror jeg, men før var det mer klining... Har nok "roa" seg litt :-)
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #16 Skrevet 21. februar 2007 -hvor mange ganger om dagen kysser dere? Ca 3-4 ganger... -hvor gammelt er barnet/barna? 4 år (har en annen pappa) & 9 mnd -hvor lenge har dere vært sammen? 2,5 år -synes du det er nok? Ja fornøyd jeg =) -synes han/hun? Ja vil jeg tro -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? Sikkert litt mindre, har ikke så mye tid på dagen nå til å kose så mye Full fart hele tida!
mamman`te2flottegutter Skrevet 21. februar 2007 #17 Skrevet 21. februar 2007 -hvor mange ganger om dagen kysser dere? Vi kysser ganske ofte, hvor mange ganger vet jeg ikke -hvor gammelt er barnet/barna? Barna er 15år, 10år og 5,5mnd. -hvor lenge har dere vært sammen? Snart 7 år -synes du det er nok? Ja -synes han/hun?Tror det -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? Er nok litt mindre enn før. Er ikke det naturlig det da?
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. februar 2007 #18 Skrevet 21. februar 2007 -hvor mange ganger om dagen kysser dere?mange,så ofte vi får sjans:) -hvor gammelt er barnet/barna? 7 mnd -hvor lenge har dere vært sammen? 2,5 år -synes du det er nok? ja -synes han/hun?ja -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? Like mye som før:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #19 Skrevet 21. februar 2007 Kysser aldri Barna er 2,5 år og snart 1 år Sammen i 9 år Vel, savner jo å kysse, men mannen min har aldri likt det Han synes nok det er helt ok Før ble det både sex og litt kyss, nå er det nesten ingenting av noen av delene
meg & to små vampyrer Skrevet 21. februar 2007 #20 Skrevet 21. februar 2007 -hvor mange ganger om dagen kysser dere? vet ikke, men mer enn 5 ganger hvertfall hver dag -hvor gammelt er barnet/barna? 5,5 mnd -hvor lenge har dere vært sammen? snart 3 år -synes du det er nok? nei, men når skal man rekke mer:) -synes han/hun? vet ikke -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? litt mindre enn før pga mindre tid bare oss to sammen + at vi må jo "fordele litt kos" på vår lille sønn(mye tid går til å leke med ham og slikt)
2 boys & now pink Skrevet 21. februar 2007 #21 Skrevet 21. februar 2007 hvor mange ganger om dagen kysser dere? Vi kysser like ofte, om ikke mer... -hvor gammelt er barnet/barna? Storetroll er 5 år, og minitrollet er 18 dager! -hvor lenge har dere vært sammen? 4 år i mai -synes du det er nok? Jeg kan aldri få nok klemmer, kyss og nærkontakt... men er ikke skuffet -synes han/hun? Aner ikke hva han synes, men begge kysser, klemmer uoppfordret. -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? Det er det samme som før, om ikke mer...
Arb.ledig husmor Skrevet 21. februar 2007 #22 Skrevet 21. februar 2007 -hvor mange ganger om dagen kysser dere? -> Mellom 10 og 30 ganger... -hvor gammelt er barnet/barna? -> 5 mnd -hvor lenge har dere vært sammen? -> snart 2 år -synes du det er nok? -> Ja -synes han/hun? -> Ja -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? -> Vi hadde ikke fått tid til annet om vi skulle kysset hverandre mer... Det er omtrent like mye som før!
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #23 Skrevet 21. februar 2007 - vi kysser mellom 5-10 ganger om dagen(ca) - har ei jente på 4 år og ei på 11 mnd -vært sammen i 9 år - ja er passe - tror han er fornøyd ja - blir vel mindre av det når en får barn og har mer å henge fingrene i enn bare hverandre;)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #24 Skrevet 21. februar 2007 -hvor mange ganger om dagen kysser dere? 0 -hvor gammelt er barnet/barna? 4 ÅR OG 6 MND -hvor lenge har dere vært sammen? SNART 11 ÅR -synes du det er nok? NEI -synes han/hun? NEI -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? BETYDELIG MINDRE SIDEN VI FIKK BARN, FORHOLDET FUNGERER IKKE SOM FØR ETTER AT BARNA DUKKET OPP.SPESIELT IKKE ETTER SISTE BARN. TROR AT FORHOLDET SNART GÅR DUNKEN DESSVERRE......
~Tjorven,overtid~ Skrevet 21. februar 2007 #25 Skrevet 21. februar 2007 Hvor mange ganger om dagen kysser dere? 5 -hvor gammelt er barnet/barna? 5mnd -hvor lenge har dere vært sammen? 9 år -synes du det er nok? Ja -Synes han/hun? Tror det.. -er det mer eller mindre enn før? evt hvorfor? Mindre enn før,har bare blitt sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå