Gå til innhold

Kan noen svare meg på dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg eer så bekymra! Gullet mitt på 8 mnd har 2 slags røde flekker i hodet, de er bare noen mm lange til sammen. Den ene har hele tiden vært litt rødere enn den andre, det ser nesten ut som det er blod under der, men det blør ikke... Nå har den andre også blitt like rød, og det kan nesten virke som dem har blitt større!! De er begge jevne i kantene og knallrøde... Har ringt og bestilt time hos lege, men fikk ikke før om 2 uker.. Kan noen være så snill å fortelle meg hva dette kan være/ om det høres ut som noe ondartet? Får ikke sove om natta er så redd for ungen min :(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha ringt HS i morra jeg, helsesøster kan sikkert se på det:)

Skrevet

Hun har sett, hun sa vi sku ringe lege om vi var bekymra, men at den så veldig uskyldig ut.. Mene er redd likevel :( 2 uker virker som år og dag... HI

Skrevet

ring legen din igjen og si at du er så bekymret at du vil ha en time nå...

Skrevet

Høres ut som at snuppa har en lignendes flekk. Dukket opp når hun var rundt 2 mnd, og er nå snart 6 mnd. Spurte HS om det, men hun mente det ikke var noe å bekymre seg for. Men skal spørre legen når vi skal på 6 mnd kontroll.

Har forresten en sån selv og i hodet. Kom vel når jeg var rundt 15 år eller noe. Så det er nok ikke noe farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...