*toppris* Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 ER SÅ LEI MEG SNUPPSER!! KAN IKKE EG:( oxo er det eg som ordner og styrer, kjiiipt!!! Sander har desverre blitt syk han.... hatt feber i hele dag, håpte det skulle gå over men ser ikke slik ut. Så vil ikke komme der og smitte dere med hva det nå enn er han har... Håper dere koser dere, har satt av bord innerst i kroken.. står på dib treff eller barnetreff etc.. heeelt innerst:) god plass t vogner og unger:) Vi får ta det igjen!!! sorry...håper ikke dere blir sinte på meg....
mai_med_gulljenta! Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 jeg beklager men må nok melde avbud jeg å!!! krise time på helsestasjonen, måtte bli i dag eller om to uker så måtte nesten ta den i dag!! Håper der koser dere masse:)
Mille-k Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Vel det var visst mange som ikke kunne... jeg var der, alene! -litt skuffet ja...
-Amelie- Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Hoisann. Her var det, ja. Er vel kanskje høysesong på forkjølelse.. Vesla her holder på å få tenner, og ble forkjølet med feber. Jaja. Vi får ta det igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå