Gå til innhold

Prøvd samlivsterapi hos familievernskontoret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått time der, men er redd det bare er eg som vil fortsette forholdet. men vi trenger uansett hjelp til å kommunisere, for vi må jo samarbeide om barnet.

kan noen dele erfaringer dere har hatt?hva kan de hjelpe med osv osv...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

Vi gikk til samlivsterapi der, vi fikk hjelp til å prøve å finne ut av problema i sammen, og også hver for oss,,men uansettt hvor hardt vi prøvde, så gikk forholdet i vasken midt i sv.skapet:-(

har vært der etter barnet ble født også for å lage samværsavtale ang. barnet..

det er sikkert masse dem kan bistå med, spørs individuelle behov tenker jeg..

en ting som er viktig føler jeg, er at kjemien stemmer med terapeuten, ellers blir det vanskelig..

uansett, lykke til;-)

Skrevet

Hei, ja har prøvd, sønnen hans er 14 år og vår tulle 5 mnd.

Det gikk 3-4 u mellom hver gang vi fikk time. Vært der 3 g.

Det hjalp først men ikke etterpå fordi det gikk så lang tid i mellom og fordi vi ikke tok med oss det vi snakket om videre i hverdagen. Klarer fortsatt ikke snakke sammen. Og dette ødelegger hele forholdet.

Nå skal vi til mekling om samvær til mandag.

Hadde de hatt 1 time hver uke eller hver 14 dag hadde vi kanskje fått mer ut av det.

Skrevet

hmm det er vel verdt et forsøk. da har vi ihvertfall prøvd.men problemet er at han kan jo aldri så det ser ut til at eg må gå aleine...what else is new i vårt forhold.haha.

men eg treng mye info også, pluss at eg trenger noen å prate med så eg går eg! det er jo han som vil ut av forholdet...men eg vil at han skal få litt mer forståelse for hvordan jeg har hatt det. så kanskje han ikke er så bitter og irritert etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...