Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Vel, her har vi sex tja, kanskje en eller to ganger pr mnm...... Det er jo mensen den ene uka, sp er det tre uker igjen av måneden, og da har vi altså sex 1-2 ganger. Noen ganger 4, eller 3, men i snitt 1-2 tror jeg. Mannen ønsker nok mer. Men jeg mangler TOTALT lysta.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Hadde mannfolka hatt mest ansvar for husarbeid,barnestell,våkkennetter,amming,svangerskap og fødsel, ja da hadde lysta deres kanskje ikke vært så stor heller. Mannfolk som ikke skjønner såpass er ikke glad i dama si. Og har ikke skjønt at hvis de hjelper til,og har omsorg for kona, ja da kommer sexen seilende på ei fjøl fortere også. ;.) Sjelden sex er 3 ganger i mnd. Normalt 2-3 ganger per uke. (etter min mening)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Etter som jeg har fått med meg er gjenomsnittet 1-2 ganger i uken, så dere har vel kanskje litt sjeldent. Til hun andre. Ikke skjær alle undre en kam, jeg vil gjerne ha sex med mannen min selv om det er jeg som gjør det meste hjemme.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Vi har sex kanskje 1 gang i mnd...;o( Ikke mye å skryte av nei, mannen her vil også mer, men jeg har IKKE overskudd!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Vi har sjelden sex, sjeldnere enn 1g/mnd. Jeg har aldri vært av den virile sorten, samt at nattevåk og opptil flere barn i dobbeltsenga jammen ikkegjør d enkelt for den stakkars mannen!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 har normalt sex 3 - 4 ganger i uka.. helt normalt... sjelden... vil jeg si er 3- 4 ganger i mnd... men det er jo min mening...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Fryktelig individuelt vil jeg tro.... Vi har aldri hatt mye sex, men (tror) vi begge er fornøyde. INgen som klager i alle fall. En sjelden gang tenker jeg at nå, nå skal det.... ja... men så går liksom piffen ut av meg når kvelden er over og unger i seng. Ingen unnskyldning, men blir bare sånn... Viktigst at begge er komfortable med situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Hehe husker ikke sist vi hadde sex jeg, men det er skjeldnere enn en gang i mnd. da. Men her er det jeg som vil og han som er for sliten ) Dessuten har den der sønnen vår lagt seg for vane å lage lyd midt oppi det hele og da ødelegger han i grunnen ganske masse )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå