Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Min venninde venter sitt første barn. De vet kjønnet men vil ikke si det. Men de har kjøpt RØD bagvogn. Så, jeg tror jente. HVa tror dere, siden vgna er rød..................
~Tjorven,overtid~ Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Henger meg nok på konklusjonen din der ja:o) Spennende..
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har blå vogn men har en datter =0)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Spør noen snike spørsmål så glipper det nok =0)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Vi kjøpte da vogn med rød bag selv om vi ventet gutt? Tror ikke man kan si alt for mye ut fra det der nei.
trebarnsmamma? Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Here we go again... Vi har rød vogn og har gutt. Visste at det ble gutt da vi kjøpte den til og med.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Nettopp, samme som oss. Hva er denne merkelige ideen om at røde vogner er forbeholdt jenter? Var faktisk mannen min som ville ha rød vogn til gutten vår, fordi han syns den så tøffest ut.
trebarnsmamma? Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Slik var det her også! Men jeg begynner faktisk å bli litt lei av å svare "neida, det er ikke jente" når ukjente mennesker spør om det er ei lita jente oppi... Vi vurderer uansett å bytte vogn til sommeren fordi vi ikke er fornøyd med den vi har, og da tror jeg rett og slett ikke vi gidder å ha rød vogn. Synes det er kjempesært at rød plutselig er jentefarge. Trodde det var rosa jeg? Eller hva? *sukk*
ScaryMama Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Gutten min har både rød bagvogn og bilsete. Kjøpt etter at han ble født vel å merke...
trebarnsmamma? Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 Det siste der var et retorisk spm som jeg ikke trenger å få noe svar på, bare så jeg ikke får noen teite svar på det. Jeg stiller spm bare for å få folk til å tenke litt, rødt er faktisk ikke forbeholdt jenter.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 Rød vogn er kjempetøft til gutter også. Skikkelig racerbilfarge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå