Gå til innhold

RØD bagvogn...............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninde venter sitt første barn.

De vet kjønnet men vil ikke si det.

Men de har kjøpt RØD bagvogn.

Så, jeg tror jente.

HVa tror dere, siden vgna er rød..................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg nok på konklusjonen din der ja:o) Spennende..

Skrevet

Jeg har blå vogn men har en datter =0)

Skrevet

Spør noen snike spørsmål så glipper det nok =0)

Skrevet

Vi kjøpte da vogn med rød bag selv om vi ventet gutt? Tror ikke man kan si alt for mye ut fra det der nei.

Skrevet

Here we go again... Vi har rød vogn og har gutt. Visste at det ble gutt da vi kjøpte den til og med.

Skrevet

Nettopp, samme som oss. Hva er denne merkelige ideen om at røde vogner er forbeholdt jenter? Var faktisk mannen min som ville ha rød vogn til gutten vår, fordi han syns den så tøffest ut.

Skrevet

Slik var det her også! Men jeg begynner faktisk å bli litt lei av å svare "neida, det er ikke jente" når ukjente mennesker spør om det er ei lita jente oppi... Vi vurderer uansett å bytte vogn til sommeren fordi vi ikke er fornøyd med den vi har, og da tror jeg rett og slett ikke vi gidder å ha rød vogn. Synes det er kjempesært at rød plutselig er jentefarge. Trodde det var rosa jeg? Eller hva? *sukk*

Skrevet

Gutten min har både rød bagvogn og bilsete. Kjøpt etter at han ble født vel å merke...

Skrevet

Det siste der var et retorisk spm som jeg ikke trenger å få noe svar på, bare så jeg ikke får noen teite svar på det. Jeg stiller spm bare for å få folk til å tenke litt, rødt er faktisk ikke forbeholdt jenter.

Skrevet

Rød vogn er kjempetøft til gutter også. Skikkelig racerbilfarge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...