LisaColli Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 jenta er litt hvit på tunga, og det stikker skikkelig i puppene mine mellom amming. er det sopp eller kan det være melk på tunga og melkeproduksjonen jeg kjenner?
allergibarn Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 godt mulig hun har trøske. Smør på blå farris med en q-tip noen ganger om dagen, det hjelper!!!
SpiseLise Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Jeg tror egentlig ikke det, uten at jeg kan si det for sikkert selvfølgelig. Prøv å legg merke til om hun er hvit i munnen hele tiden, eller om det stort sett er etter hun har fått mat. Opplevde akkurat det samme og trodde det var trøske, men det var bare melk. Og melkeproduksjon kjennes ut akkurat som du beskriver, og det kan man jo kjenne ganske ofte!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Det kan godt være sopp.. Min Victoria har fått dette også.. Hun er 6mnd, men det kan jo skjer når som helst. Jeg trodde det hvite var rester etter melken, så tenkte ikke mer på det... Hun viste ikke tegn til å være plaget.. Men jeg var... Hadde skikkelig vondt i brystene, og klarte ikke amme.. Det stakk-(som papirkutt), og jeg følte selve vorten skulle falle av, Den ene var også blitt veldig stor i forhold tilden andre Ttrodde hun hadde bitt meg til blods, for hun er flink å bite meg. Ved tilfeldig tok jeg det opp med legen da jeg selv var på kontroll, trodde bare det måtte gå over av seg selv. Da jeg forklarte mine symtomer, ville hun se i munnen til jenta: full av sopp stakkar. Gjett om jeg følte meg som en elendig mor! FIkk noe jeg skulle bensle med i munnen hennes, og en krem jeg skulle smøre meg med - i 1 -2 uker... Var nesten vekke bare etter noen dager... litt igjen enda da, men kjenner det på brystene: Jeg kan amme igjen:-) Jeg kan jo ikke si din Victoria har fått det samme, men bare ikke gjør som meg å tro det går over av seg selv... Er visstnok en regel som sier at hvis du får det vekk med papir, så er det ikke sopp... dette hørte jeg først etterpå da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå