septembergutt Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Noen som har knøtter som har reagert på Nestles risgrøt 4 mndr. Jeg har en mistanke om at lillemann har fått litt vondt i magen av den.......har ihvertfall blitt utrolig urolig på natten etter at vi begynte med den. Og bæsjer hele tiden og har fått skikkelig bleieutslett. Har spist maisgrøten i noen uker, samt pærepure uten at jeg har merket særlig reaksjoner på dette.
Fikk maibaby06 Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 min ble også veldig urolig på natten når jeg først begynte med risgrøt. Det var det første jeg ga, han var 6 mnd da. Jeg gikk over til grønnsaksmos isteden etter en uke, merket ikke noen reaksjoner da.
mamman`te2flottegutter Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Nei her var det faktisk omvendt. Begynte først med risgrøt og det gikk helt fint. Gikk over til maisgrøt, fikk vondt i magen og nesten forstoppelse. Så nå får han risgrøt igjen.
Antoine Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Vi måtte kutte ut risgrøten da minsten bæsjet x antall bleier om dagen og ble sår og øm. De sier at risgrøten er den mildeste, men de n var altså ingen slager her. Kuttet den ut og tassen ble bedre med en gang! LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå