Gå til innhold

Er deres barn mye syke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter barnehagestart har hun neste ikke vært i barnehagen :( Nå er hun hjemme med feber og snørr og gørr igjen. Hvordan er det med deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min har vært mye syk, men nå har han ikke vært syk på to mnd!! :D *bank i bordet*

Jeg bruker bare ullundertøy til han nå, ikke mer bomull. Og aller helst ull fra innerst tl ytterst. Og nå er han ikke konstant forkjølet mer!! Wee!! :o) *bank i bordet*

Skrevet

Jenta mi er 15 mnd, og har vert syk kun 1 gang.( Forkjølet noen dager, og 1 av de dagene med feber.)

Skrevet

Nei, jenten min har bare vært syk 1 gang... Tett nese, hoste og feber... Varte 1 uke...

Skrevet

Å ja!! Snuppa begynte i barnehage i november i fjor, og det har aldri gått mer enn to uker mellom hver runde. Hun har hatt feber nesten hver uke, og vi har vært gjennom to runder med omgangssyke (hele familien), brannkopper, øyekatarr og diverse virusinfeksjoner. Takk og lov for at vi er studenter - hvis vi begge var i fast jobb hadde vi brukt opp syke-barn-kvota for lenge siden.

Så, jeg vet hvordan du har det og føler med deg - jeg krysser fingre og tær for at vi snart er over det verste! Nå har hun vært frisk i halvannen uke, så foreløpig lover det jo godt...

Skrevet

Det har vært en hard høst, både for lille snuppa og foreldrene. Begynte i bhg okt-06. Har hatt forkjølelse/feber x antall ganger, omgangssyke og øyekatarr. Sto på som værst i 3 mnd........ nå har vi holdt oss friske i snart 2 mnd:-)

Skrevet

Nei ikke så mye. 4 ganger siden begynelsen av november, men da var den ene gangen i julen og en av de andre var bare feber i 1 dag.

Første gangen hun har vært syk i sitt liv var 1 1/2 uke etter barnehagestart så jeg hadde regnet med mere.

Skrevet

Kommer ann på hva du mener med syk! Sønnen min er forkjølet nesten hele tiden. Går 2-3 uker imellom hver gang nesen renner og han hoster. Det kaller ikke jeg å være syk, han blir sendt i barnehagen sålenge han er i god form og ikke har feber. I løpet av sitt 1 1/2 årige liv har han vært virkelig syk 4 ganger. Kraftig hoste, slapp og liten matlyst. Noen ganger feber også. Han hadde bronkitt en gang. Da holder jeg han selvfølgelig hjemme. Vi skal huske på det at i barnehagen blir de utsatt for bakterier hele tiden. Så man må slå seg til ro med det at når man har barnehagebarn/skolebarn kommer snørra til å renne til de går ut av skolen!

Skrevet

Ja, blir gal jeg tror jeg.. Har vært 3,5 uker i barnehagen etter nyttår. Nå hadde hun først streptokokker i halsen, krupp, influensa og omgangssyke. Ikke spiser eller sover hun når hun er syk heller, og har gått ned en kg siden nyttår. Fikke en merkelig følelse av at noe er på gang igjen i dag tidlig, og siden det er tredje dag i barnehagen etter forrige runde så ville jo det vært flott.. Men det er bare drøyt 2 mnd. til mai og våren, og da må det vel roe seg litt får vi håpe.

Skrevet

Veit ikke om dette er mye

Begynte i barnehage 1. august.

Ble syk i oktober Da var det 3 dager med feber og snørr 3 ganger.

1 uke med virus infeksjon i begynnelsen av november.

1 døgn med feber og diare 1. januar.

5 dager med virus i januar

7 dager på antibiotika pga lungebetennelse i januar.

Frisk hele august, september, nesten hele november, hele desember,og hele februar så langt....Bortsett fra spy en natt da, men det regner jeg ikke med.

Syns det var ikke mens det sto på,men sett i ettertid er det vel ikke så ille

Skrevet

Jenta mi på 14 mnd har oxo vært mye sjuk etter at hun begynte i BHG. Jobber selv i barnehage så blir jo dobbelt opp av bakterier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...