Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 5 mnd. snur seg i senga og ligger på magen. Jeg prøver og snu henne, men det varer ikke lenge... Burde jeg gjøre noe med det? (mtp krybbedød osv.) Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min begynte vel å snu seg over på magen på den tiden. Har fått vite at hvis de snur seg selv er det greit at de ligger på magen, men følte meg ikke trygg i begynnelsen så var ofte inne og sjekket hvordan det var m han. Våkner hvis jeg prøver å snu han, og snur seg tilbake på magen når han sovner igjen. Han er 8 mnd nå.

Skrevet

Veslejenta mi har også vært sånn. Jeg prøvde å snu henne også men hun snudde seg rundt igjen med en gang.

Tenkte fælt på krybbedød en stund men kunne ikke ligge inne hos henne og snu henne hele natten heller. De sier jo det at så lenge hun snur seg selv så gjør det ikke noe.

Jeg bruker nattpose på henne da, etter at jeg kom inn på rommet en morgen å hun lå under dyne med hode og alt. Det synes jeg ikke var noe særlig så nå bruker hun nattpose. Får ihverftall ikke dyna over hode da.

Skrevet

Jeg kjøpte en pute i Spania som gjør att ungen ikke kan snu seg. Tulla her gjør det ikke så jeg har ikke testet den. Men du kan jo høre i en butikk om de har noe slikt her i landet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...