phantomet Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 idag. Junior har fått seg ny vinterdress etter at han rett og slett har vokst ut av den han hadde...Lillegutten på 3 år må bruke dress str 110... (Og prisene for ordentlig tøy, er fremdeles et sjokk....)Hvordan i all verden ble han så stor så fort??? Måka har vært en drøm å ha med på tur. Ser ut som det er et fellestrekk han har med broren sin... Vi bare koste oss hele gjengen.. Og nå har phantomet bunkret opp et lager med ymse proviant til lille Måka.. Så snarte er det bare å prøve seg frem med annet enn pupp...og den lile smaken grøt han får til kvelds... Ellers så har vi bare kjøpt kyllingfilet og litt karbonadedeig...Tidligere har vi handlet mye mer, men vi var ikke motivrt for å fylle opp fryseren mer...Når våren kommer og varmen viser seg blir det nok mer grillmat som er aktuell... Skjønner at andre har brukt dagen til hyggelig treff. Vi blir gjerne med neste gang altså...
Trollmora Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Artig med en liten familietur hvor alle koser seg og man samler små minner! Vel phantomet, hvis junior ligner på deg så har han vel ikke så mange korte gener? Min store-lille trollunge fikk nye cherrox i høst, 4 år gammel. Str? joda: 33. Nå vokser han snart ut av 116 og er på farta inn i nr 122.
phantomet Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 Du har et poeng der Trollmora...men han kunne jo vært pitteliten lenge først, og så skyte i været, sånn rett før konfirmasjonen....*ler* Heldigvis ser det ikke ut som om han har arvet gigant føttene til pappaen (str 46-47), enn så lenge... Mens Måka derimot...han har svømmefot-anlegg tror jeg....og når man er 5 mnd og bruker 74, og kan snuse på 80...
♥Snulder Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Og jeg som synes 5 åringen min er stor!!!! hehe... Antar det er Strømstad dere besøker eller? Forhåpentligvis ikke Charlottenberg... for da måtte jeg jammen bli litt fornærma over at dere ikke stikker innom og sier Hei!!
phantomet Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2007 Dro ikke lengre enn til Svinesund og Nordby... Hadde vi vært i nærheten av Snulder-residensen hadde vi jo tittet innom vet du..Må jo sjekke hvor dette lafteverket vårt skal stå...*ler*
Dailis Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Så koselig da. Er litt slunkent med vårt sedvanlige fryselager, så må vel ta en harry tur snart vi og... Ja, det er utrolig hvor fort de vokser ja, minstegutten min har og dress i 110, og midterstegutten har vokst ut av alt han fikk til jul.....Hehe, det går så fort. Vi hadde det kjempekos i dag på treff, er så hyggelig...
Maud Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Så hyggelig med en tur for familien. Det er deilig å oppdage at man koser seg sammen og at utflukter og bilkjøring ikke koster mange tårer og mye masing. Skjønner at mine unger er mindre enn deres. Storebror er 7.5 og det er ikke mange ukene siden de siste buksene i str 116 ble for korte. Str 30 i sko passer fint. Minstemann har fortsatt klær i 74 som passer selv om han bruker mest 80 nå, er 18 mnd... Gleder meg til grillsesong jeg, deilig tanke at den ikke ligger så veldig langt unna!
dritgrei hei hei! Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 så deilig med en hamster-tur.... jeg ønsker meg fryser jeg, det hadde vært stas! d kunne vi hamstret både til grillsessesong og julestri og bryllup og alt.... men det får bli en annen gang. :-) velkommen hjem med ny dress lille plutt!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 Hehehe.....ser det er forskjell på forbruket når man drar på Harry-tur:-) Jeg og mine tre prinsesser var nedover på mandag, og vi kom hjem med både flytende, masse mat, oster, pålegg, Semper barnemat og juicer, klær, utstyr og you name it:-) Det er helt klart dyrere å ha jenter enn gutter på shopping;-)) Og lille rosa, som er 11 mnd bruker nå str 80 og 86:-) Hun blir nok en langbeint foleunge ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå