Gå til innhold

November: Nå har jeg pakket vekk de små klærne :-/


TKH71 & Halvor :-)

Anbefalte innlegg

I dag har jeg pakket bort klærne i størrelse 50 og 56. Det er litt vemodig, tiden går veldig fort. Nesten rart å tenke på at lillegutt har passet inn i de små plaggene. Det er jo supert at han vokser seg stor og sterk!

Også er pappa´n og jeg enige om at vi har lyst til å bruke klærne igjen. ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjorde det samme igår.. Helt utrolig at han har vært sååå liten..

Titta på bildene i albumet hans, og der var det et bilde fra han var 2 mnd, hvor han hadde på pysj i str 50!! Det er bare 1.5 mnd siden, og nå bruker han 62!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakket vekk de minste størelsene jeg også i går:/

Her er gutten blitt 12 uker og han er allerede resa igjennom størelse 44, 50, 56 og er på god vei ut av 62:)

 

Jeg syns faktisk ikke han gjør anna enn å vokse jeg. Det går fortere nå syns jeg enn tidliger, men det er vel egentlig ikke sant. Syns denne tia er alt for kort egentlig da, husker knapt dattera var så lita for snart 10 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns tiden går kjempe fort! kan ikke huske at prinsessa vår som snart er 4 år, vokste så fort. Prinsen vår som kom 07.11.06 startet i str 50, gikk fort over i 56, 62 har vi bare kruset gjennom på et par uker og nå bruker vi 68!! Noen ting passer i 62 enda, kommer helt ann på fra hvilken butikk!! H&M sine boddyer er skikkelig smale på modellene!! Har funnet ut at Lindex har bra str!! Vi bruker faktisk noe i 74 også nå,men da må vi brette opp 1 gang på armene:-) Godt han vokser, men uff som tiden flyr.. Glemmer fort hvor små de var når de kommer. Fikk egentlig litt sjokk her om dagen da vi var i bh til storesøster og møtte på en mamma som hadde med seg ett lite gull på bare 3 dager!! Så utrolig liten han så ut til å være og så plutselig hvor stor min var blitt!! Måtte spørre mammaen hvor stor denne var da den kom...regnet nesten med å få svar på at han var mindre enn min, men nei, han var faktisk 3 cm lenger og veide hele 400 gram mer!!! He,he rart hvor fort ting går i glemmeboken:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også pakket bort 50 og 56. Det er så rart å tenke på at Leah Emilie har brukt de klærne. Men d er vel ikke lenge før jeg må pakke bort str 62 å. For d er mye som virker litt for smått til henne nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...