ei prinsesse og en prins Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Gruer meg så til å legge meg i kveld.. Etter en stund med dårlig natte søvn får jeg ikke sove selv om jeg kan:( Lurer på om det blir slik i natt og?? Får liksom panikk for å ikke sovne.. flere som har det slik? Har vært plaget av dette før..og da måtte jeg gå på sovemedisiner og angst medisin.. Plages av angst også og dette forverres av dårlig søvn:( HUFF!!!! Så redd for at jeg blir nøtt til å begynne med medisin igjen.. da jeg ikke kan amme babyen min mere da:( Vet ikke hvorfor jeg skriver dette til dere.... Men godt å få luftet litt frustrasjon:)
ei prinsesse og en prins Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2007 glemte helt anonym knappen... Men skitt au;)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Tror det er mange som har det slik,ligger og venter på å sovne og stresser med det slik at man ikke får sove.Og man blir trett og sliten....Har ingen vidunderråd,men kanskje en trøst at man er flere....Prøv å drikk te,les et blad eller ta et bad,gå en tur osv....Du har sikkert hørt alt dette,men...Håper du slipper å starte med medisin igjen:)Og det vanlige rådet:snakk med lege eller hs kanskje??Vet det ikke er så lett,man føler kanskje at de ikke skjønner helt...Har endel ting jeg burde ha pratet med de om,men man drøyer....Kanskje man bare må hoppe i det.... Gode ønsker til deg og babyen:)
ei prinsesse og en prins Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2007 Takk for svar! Alltid godt å høre at man ikke er aleina:) et tips til deg.. hopp i det!!! Går sjøl fast til psykolg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå