Gå til innhold

Legger det her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger innlegget mitt her siden jeg det er mer aktivitet her enn på prevensjonssidene. Jeg har Levonova hormonspiral og den skal jo være veldig trygg ifht graviditet.

Men nå lurer jeg litt på om den har sviktet litt... har noen hørt om det?

Forrige menstruasjon var så "liten" at jeg ikke trengte beskyttelse, tidligere har de vært relativt regelmessige og jeg har blødd normalt i ca 7 dager. (er klar over at mange får redusert eller mister menstruasjonen ved bruk av HS)

Jeg er veldig trøtt.

I en måneds tid har jeg gått og vært kvalm litt til og fra. Og jeg som aldri er kvalm.

Har noen erfaring med eller har hørt om noen som er blitt gravid med hormonspiral?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Er akkurat som å lese om meg jo.. Og ja, jeg ble gravid med hormonspiral. Kvalm til og fra, og fikk "rare" lyster. Blødde så og si nesten ingen ting siste mens. Ta en test du, det kan være at du er gravid. Jeg var 8-9 uker på vei når jeg tok test. Og jammen kom det ikke en fin fin gutt=))))

Skrevet

HI her

Jeg får vel ta en tur til apoteket imorgen da, kjøpe en test og vente på resultatet.

Vet jo at kun avhold er 100% sikkert, men HS er jo tilnærmet som å sterilisere seg så da tenker man jo nesten ikke tanken at det går an en gang....

Jaja, spennende å se hva resultatet blir i alle fall. Kanskje ikke jeg får sove sååå mye i natt...

Skrevet

Har du tatt en test? Nysjerrig jeg=))))

Skrevet

Jeg har ikke fått vært ute idag fordi sønnen min har vært syk idag også har det vært skikkelig surt vintervær her idag..

Men imorgen :-)

Hvis han fortsatt er syk har pappa`n mulighet til å være hjemme.

Takk for at du spør:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...