Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Hvor mye mat kan jeg gi en gutt på ca 7 mnd. Han begynte med grøt når han var 4 og har i nesten 2 mnd. nå fått middag også. Men jeg vet ikke når tid det er lurt å begynne å gi det tredje faste måltidet. Han er veldig glad i mat og flink til å spise, blir det for mye å gi han et helt glass med ferdig middag? Er redd jeg skal "trykke" i han altfor mye mat.
susemor-3 små Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jeg lar min regulere selv hva han vil ha. Spiser han, så tenker jeg at han trenger det også. Da min var 7 mnd spiste han grøt til formiddag, et halvt (stort) glass til middag og grøt til kvelds. Mm fordelt utover dagen og en del mm- måltider på natten også.
*bolla pinnsvin* Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Oj! Vi begynte med grøt da Sigurd var 5,5 mnd og var oppe i tre måltider på ca en måned, vi! Han spiser halvannen porsjon med grøt til frokost og kvelds + et helt middagsglass og dessert midt på dagen. I tillegg får han pupp morgen, kveld, en gang på dagen og en gang på natta. Tror nok du helt trygt kan begynne med et tredje måltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå