Gå til innhold

Hvor mange dager igjen i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det 108 dager igjen her hos meg ;) JIPPIIII!!! Begynner å krype ned til både tosifret tall, OG overgang til 3.trimester ;) Herlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vente litt lenger jeg, hat 156 dager igjen

Skrevet

96 her

Skrevet

107!! ikke verst nei! Meget fornøyd her også. Du jobber fullt enda, trine? Flinke du. er halvt sykemeldt ut måneden, og trur jeg blir å fortsette med det. Er enda sliten, så.

Skrevet

Xenaen... Ja, jeg jobber fullt enda.. Og har planer om å fortsette med det.. Har avtale med sjefen om at jeg har minst en fridag i uka innimellom, og sier i fra når jeg er sliten så hu kan fristille meg litt.. ;)

Jordmora er by the way VELDIG overrasket over at jeg ikke er sykmeldt enda.. hu forstår ikke hvorfor jeg jobber fullt.. Hvorfor skal jeg sykmelde meg når jeg ikke har noen grunn til å sykmelde meg da??? Arg...

Skrevet

Ja det er jo virkelig komisk! Alle de tingene de kan finne på å si noe om, så var nå det der helt unødvendig! Så lenge det går fint for deg så er jo det fantastisk! OG dessuten har jo du en flott arbeidsplass som tilpasser for deg. Det ville nok min også ha gjort, men jeg er ikke noe flink å si fra. og nå er jeg sykemeldt så nå er det liksom gjort, om du skjønner.

Nei stå bare på du, men ha samtidig i bakhodet at du ikke skal presse deg for mye! (dette var ikke for at du skulle skynde deg å få deg sykemelding eller noe sånn teit, bare at du lytter til kroppen din!!! Hm. Det kom fortsatt ikke helt riktig ned på papiret, jeg sliter sånn med å formulere meg for tida!!!) Man skal ha energi når barnet er født også - det er viktig det!!!

Skrevet

Hehe.. Jo, takk for det.. Har det i bakhodet hele tiden, men sjefen er flink til å sette opp en ekstra person når jeg er på jobb slik at jeg kan få litt avlastning.. Jobber ikke natta (har ikke gjort det siden uken etter jg fant ut at jeg var gravid pga svimmelhet og lavt blodtrykk..) og jobber lite kvelder. På dagen er vi veldig godt bemannet.. Og nå jobber jeg tre dager, har fri en dag, jobber tre dager, fri en dag, så jobber jeg tre dager og har fri tre dager ;) Lytter til kroppen min så mye jeg kan. Kollegaene mine er også flinke til å passe på at jeg får de letteste pasientene som klarer seg mye selv, og at de tar seg av de som er tyngre.. ;) Og da går det greit. Hadde en tung dag i går, men MYE lettere i dag.. Sov 3 timer etter jeg kom hjem fra jobb i dag, og det hjalp mye.. HAr sovet dårlig de siste nettene.. ;)

Skrevet

102 dager igjen idag... det nærmer seg tosifret tall overaskende fort nå...

Skrevet

147 dager igjen gitt :-) :-)

Skrevet

Det staar 149 paa meg i dag - men jeg sverger paa at jeg hadde 151 i gaar, saa jeg lurer paa hvor 150 ble av...... kanskje jeg forsov meg en hel dag (det hadde vaert deilig...zzzzzzzz)

Skrevet

178................ leeeenge det..

Skrevet

wohooo 99 i dag :) eller etter tolv nå så da blir det jo teknisk sett 98 :D

Skrevet

68 dager -tirsdag.

Nå er det blitt onsdag. Og 67 dager til Lillebror kommer ca.

Men vi må nok være her på sykehuset for premature 3-4 uker etter det...

Skrevet

74 dager igjen.. Jobber fullt og kommer til å gjøre det fram til permisjon. Vil ikke sykmelde meg, for da blir ventetiden bare ekstra lang.. hi-hi :-)

Skrevet

128 dager igjen :)

Skrevet

98 dager igjen! Deilig å være under 100 :)

Skrevet

118 dager:)

Skrevet

169 dager.... treeeeeeeeeegt...

men vi trenger sikkert dagene.... går vel fort mot slutte...

20 dager til ordinær UL, håper å vite kjønn! Nygsjerrrrrrrriiiiigggg:)

Skrevet

111 dager har jeg igjen, begynner å nærme seg 100 nå :)

Skrevet

114!! Tikker!! 15 uker igjen... wæææ, virker jo så lite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...