Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Bruker p- stav selv har hatt den i 6 mnd nå. Noen her som opplever noen bivirkninger med denne? Selv har jeg noen kraftige humør svingninger... Vurderer å ta den ut
Heffalump mamma Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har p-stav. Har hatt den bare i måneder men er plaget med mye blødninger. 14 dager uten å blø etterfulgt med 14 dager med blødning. Ikke mye blod som kommer så det er nok med truseinlegg. Men midt i de 14 dagene med blødning kommer det ca 3 dager med kraftig blødning. Reagerer kansje litt mer og raskere på ting når det gjelder humøret, men ikke noe som plager meg eller sambo fåreløpig. (han har ikke sakt noe iallefall:-)) Jeg skal ha den i 3 måneder til, og om ikke blødningene har stoppet til da kommer jeg til å ta den ut. Ellers syns jeg det er VELDIG greit å slippe å huske p.pillene hver dag, og spiral har jeg en skrekkopplevelse med så det er ikke aktuelt for min del. Ble en del ekkle opplysninger her med tanke på blod å sånn men pytt pytt:-)
Heffalump mamma Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Har hatt den i 3 måneder:-) Glemte 3 tallet i sist innlegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå