Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Mannen min er rett og slett en riktig bra fyr som jeg har lyst å ha lyst på og som jeg har lyst å leve sammen med for resten av livet.. Noen ganger savner jeg fysisk nærhet og kos, men så, når han tar initiativ til det (eller jeg da), så synes jeg det nesten er ekkelt å kysse ham. Har rett og slett ikke lyst på den biten med ham.. Hva gjør jeg? Finnes det noen gode råd der ute? Lettere desperat om dette ikke snur seg snart..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Har dette vært et problem hele tiden, eller kommet gradvis ? Det høres ut som du har problemer med lysten. Du sier ikke noe om du er gravid, eller ei. Jeg får da anta at du ikke er gravid, og dermed antar jeg også at du kanskje bruker p-piller. Disse p-pillene kan være noe svineri og det er ikke måte på hvor mye f***skap de kan lage med både kropp og hodet. Prøv å bytt merke!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Graviditetshormoner, hvis du er gravid, kan ha noe av den samme effekten. kan påvirke både lyst og forelskelsefølelser. Amming kan også påvirke.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Tror det er normalt at den lysten avtar med alder og hvor lenge man har vært sammen. Når du har sett en mann spise,drikke,snuse,røyke,sleike fitta di osv så er det ikke så attraktivt å kysse den samme munnen lenger? det synes ikke jeg hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå