Gjest Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 er nå 14 uker ifølge menstermin,men jordmor sa at SF målet var 17 og at det var jo litt stort? hvor langt var dere på vei når SF målet var 17?? takknemmelig for mange svar:)
Xenaen Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Da var jeg 16 uker på vei. Det kan av og til være at livmora vokser fort i starten og så flater ut. Jeg har fortsatt like stor vekst, følger min egen kurve der over det grønne feltet.
carina:)Nr. 3 med termin 05.07 Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jeg var 15 i uke 18
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 har tenkt litt på å be om ultralyd tidligere,for å se om jeg er lenger på vei,syns det er litt merkelig,kjenner godt spark...skal på ultralyd om 5 uker,ville dere ha bedt om ultralyd?
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Hei! Æ har termin 29. aug, å legen ment at æ va veldi "stor". Vi va litt ueni om korr langt på vei æ va komme, så æ dro på privat UL. Der fant legen ut at æ hadd rett, altså uke 13. Æ å kjenne godt spark i magen, men d e vel bare en aktiv krabat der da! Vet itj om du fikk nå hjelp i d svaret her, men..... Arti å hør at d e fler som kjenne spark tidli....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå