Gå til innhold

Har så vondt i korsryggen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 16 nå og får så vondt i korsryggen på slutten av dagen, når jeg er sliten.

Kjennes ut som kynnere...er det vanlig å få det så tidlig??

Er det farlig?

Eller kan det rett og slett være bekkenet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D e ganske individuelt om når en får vondt her å der...Æ har vondt i korsryggen æ å, å t mæ e d bekkenet. Har vondt foran å, i "skambenet"...Hvis du legg dæ på ryggen å trykke m en finger på bekkenbenet foran, rett over " sprekken", e d vondt der, så kan d tyde på at du å har fått d som kalles "tidlig bekkenplaga"... ..D e itj nå fali nei, men ubehageli å vondt tider..Kjipe greier..

Du får ha lykke t :)

Skrevet

Har gått med murringer/vondt i korsryggen etter jul, legen min diagnostiserte det som bekkenløsning. Det har vært verst de siste timene av arbeidsdagen. Er i uke 25 nå, men hvis det er bekkenløsning du har er det vel hormonelt betinget og det kan oppstå ganske tidlig i svangerskapet etter hva jeg har skjønt..

Skrevet

Er det noen som har hatt kynnere så tidlig da??

Skrevet

ja jeg er 16+2 idag og var med legen pga. kynnere idag...er vist bare å ta det med ro....og blir det skrekkelig vondt så måtte jeg ta kontakt igjen...men er vist bare å ta det med ro og kvile som hjelper...

frustrerende :/

ikke ville han sende meg på UL eller gjøre noe annet heller, for han hørte hjertelyden med engang så da sa han at det virket som om alt sto bra til med den lille....ingen grunn til å bekymre seg for den...

vi får bare krysse fingrene for at alt går bra!

har hatt kynnere i vel en uke nå...håper det avtar....

det kan også vere vokse smerter sa han...vist du vokser mye...det har jeg gjort siste uken! til og med lagt på meg 2!! kilo på en uke!

og alt ser ut til å ha lagt seg på magen...

Skrevet

Jeg er 14+2 og har en del vondt i korsryggen. Jeg jobber som lærer, og er på beina hele dagen.... Synes det hjelper å ta litt ryggøvelser hver dag. Legger meg på 4 og løfter diagonalt arm og bein... Det hjelper! lykke til!

Skrevet

Åkej...takk for svar da folkens...håper det roer seg. Får vel bare slappe av da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...