Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere pressrier?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

45 minutt

Skrevet

Hadde en time med første, og 12 minutter med andre.

En time er lenge, jeg fikk beskjed om at en time var maxtid før det ble hentet legehjelp.

Skrevet

jeg hadde i 3 timer!!!!

Men de var ikke ordentlig effektive før siste timen.Da skrudde de avepiduralen og ga riestimulerende drypp.

Skrevet

Over 5 timer. Jeg fikk riefremkallende men hodet hans satt fast. Det var megavondt!

Skrevet

1 time så kom legen og klippet meg au au au....

Skrevet

Oi da. Jeg hadde i underkant av 20 min, men det var vist veldig uvanlig siden jeg er førstegangs

Skrevet

Jeg hadde også i underkant av 20 min med pressrier,var førstegangs fødende..:o)

Skrevet

10 min... og eg e førstegangsfødende, setefødsel..

Skrevet

Med første hadde jeg 15 minutter, det føltes litt lenge syns jeg på den tiden...Men med nummer to hadde jeg kun 2 minutter, vannet gikk på ett press, så var det ett press til hodet og ett press til kroppen :-)

Skrevet

10min på første og 2 (?) min på andre.... (gikk så fort at jeg er jammen meg ikke sikker på om det ble 2 minutter engang...

Skrevet

fem pressrier, to første holdt jeg stille, ut på de tre neste, førstegangs uten smertelindring.

Skrevet

nesten 30 min, førstegangs. Synes det var befriende da pressriene startet, fikk jo "pause" i mellom slagene - syns de andre riene var fryktelig vonde!

ei jeg lå på føden med som hadde pressrier i 3 timer!! ble visst en liten case i etterkant, skal jo ikke holde på så lenge. fikk kjeft av jm fordi hun ikke presset nok også, uff uff

Skrevet

3,5 timer første gang. Komplikasjoner og masse tull. Uff..grøsser når jeg tenker tilbake. Gutten satt bom fast og ingenting hjalp. De gjorde klart til hastekeisersnitt når jeg omsider klarte å presse han løs. Jordmor sa etterpå at jeg presset han løs uten å ha rie. Jeg var livredd for keisersnitt!!! Da han kom ut var han livløs og ble fraktet rett på kuvøsen. Men alt gikk bra tilslutt. Men andre gang, for 17 dager siden gikk fødselen som en drøm. 19 min med pressrier. Det gikk kjmpefint. Revna ikke el noe. Forrige gang ble jeg klipt og revna veldig. Helt utrolig hvor forskjellige to fødsler kan være :)

Skrevet

Omtrent 15 minutter begge gangene.

Skrevet

Jeg hadde i 1,5 timer. Ble klippet da hjertelyden til småen ble svakere...

Skrevet

pressa med full åpning i 2 timer. tror ikke jeg hadde ordentlige pressrier før jeg ble satt på drypp på slutten.. førstegangs..

Skrevet

15 min og var førstegangsfødende. Jeg var inne på kontroll på sykehuset og fikk plutselig pressrier mens jeg var på do. 6 minutter etter at de fikk meg inn på fødestua kom junior.

Skrevet

2,5 t med første. Ble da klippet og babyen tatt med vakuum.

45 min. med andre.

Under begge fødslene stod hodet til babyen og stanget mot noe. Det var den vaskeligste biten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...