Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Er skikkelig lei no. Sjefen sa til meg på fredag at no måtte eg få sykemelding,(tror han egentlig tenkte på å få papirer for å få svangerskapspenger) for han hadde ikke mer passende jobb til meg. (Jobber som tømrer, så det begrenser seg litt for hva jeg kan gjøre.) Har prøvd i går og i dag og komme gjennom på legevakten for å få en lege til å skrive under på et papir ang tilrettelegging ved graviditet, men det er jo helt håpløst. Har vært opptatt hele tiden, og kan jo ikke sitte i telefonen hele dagen når eg er på jobb. Er sliten når eg kommer hjem fra jobb, og orker ikke så mye. og i tillegg begynner å grine for omtrent ingenting. Alt dette som plager meg går jo selvfølgelig utover min kjære, så sitter med dårlig samvittghet i tillegg. Har bare lyst å krype under puten, og håpe ting ordner seg av seg selv, men sånn er det nok desverre ikke. Noe av det værste eg vet er å ringe til folk som eg ikke vet hvem er, når eg i tillegg ikke er helt sikker på hva eg skal si.. Men det ordner seg nok sikkert snart, men må bare få ut litt tanker og plager, det hjelper litt.
fox`y Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 huff da... d er helt vanlig å være litt trist og lei sjønner deg godt jeg... har du ikke fastlege som kan skrive under da siden legevakten er helt umulig å få tak i??? mannfolka tåler en støyt så d går nokk greit med han,si bare at du er veldig sliten så forstår han d nokk.. håper du finner en årdning på d så du får slappet av litt,man trenger d en gang i blant.. Lykke til.. oppmuntringsklem fra meg=O) lykke til videre i svangerskapet...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Tusen takk for oppmuntring. Det hjelper problemet er at eg må ringe legevakten( er vel egentlig legesenteret) for å komme i kontakt med fastlegen, og det er i tillegg ikke lett..
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 jm kan skrive under sånn tilretteleggings skjema.....står på skjemaet det
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Prøv å finne ut om legesenteret ditt har en nettside eller SMS-nr. Det fant jeg plutselig ut at mitt hadde. Kunne sende en tekstmelding eller mail, med personnr og hva det gjaldt, så ringer de opp igjen, eller sender en mld senere på dagen. De tar jo telefonen bare til kl halv tre, men jobber en time til etter det. Lykke til til deg, føler jeg vet alt om å føle seg sliten om dagen. Plutselig skjønner en hva som ligger i uttrykket "som en vridd vaskeklut"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå