paula28 Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Det vil ikke snuppa ha! (sånn grøt fra 4 mnd)(hun er snart seks mnd). Trenger tips om pulvergrøt som er GOD! Har lyst å prøve de økologiske på helsekosten. Erfaringer? Eller annen type.. Mat på glass kanskje?
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jeg blander den med litt fruktmos og da glir den ned som bare det;-)
selfangerkjerringa Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 ISMP: det gjorde vi også til eldstejenta de første grøtene smaker jo papp, ikke rart ungen spytta det ut... litt most banan eller hjemmelaget syltetøy, og vips: grøten ble populær
en liten en Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 fikk høre av en annen med baby at ingen av barna hennes likte den, så vi kjøpte ikke sånn i det hele tatt. hirsegrøt lages veldig enkelt selv av hirseflak og smaker ikke noe, eller kjøp en av de andre grøttypene og evt. tilsett litt frukt som de andre også tipset om. det er populært her hos oss! maltekstrakt gjør også at grøten smaker bedre.. og er bra for magen! veldig lett å lage grøt selv, og det samme med fruktmos, potetmos osv. bare å fryse ned i små porsjoner og varme opp enkelt i varmt vann el mikroen. lykke til!
paula28 Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2007 Takk-takk :-) Skal prøve litt blanding:-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 mini her liker heller ikke maisgrøten...men eg lager den selv. blander bare med frukt, og da går den på høykant=) holle sine grøter liker knøtte her veldig godt=) bruker di om morningene når eg ikke orker koke grøt...ellers kan en jo koke havregrøt da=) likte min veldig godt=)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Vi har prøvd både maisgrøt og vanlig havregrøt, havregrøt med eple... + en til jeg ikke husker navnet på! Spyttet det ut,,, men tilslutt prøvde vi havregrøt med banan og aprikos - suksess! Nå har jeg i tillegg kjøpt en økologisk på helsekost butikk.. for å prøve, slik at hun ikke bare får den samme... så får vi bare håpe at hun liker den..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Hmmm, mange klager på nestle sin mais grøt så den er visst elendig.Viktig å SMAKE på grøt som baby skal få......
2julibarn Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Havregrøt med banan og aprikos! Fra 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 gå inn på "småfolk " sin side , du finner på nettet , der står fint om produktene dems, de har til og med barnegrøt på glass som kan serveres kald
Nicita73 Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 Her går den ned på høykant, syntes ikke den smaker så ille jeg heller, blander ut med mme og malt, da blir det litt mer smak
♡ A & E ♡ Skrevet 20. februar 2007 #12 Skrevet 20. februar 2007 siden hun snart er 6 mnd kan du jo snart prøve Småfolk havregrøt med eple. Den ville klompen vår ha når han ble lei nestle sin havregrøt.
mamman til lilleprins Skrevet 20. februar 2007 #13 Skrevet 20. februar 2007 Vi gir lillemann nestle risgrøt, blander litt pure i, han liker det kjempegodt Prøvde maisgrøt, men han likte den ikke han heller.
Bonusmamma13 Skrevet 20. februar 2007 #14 Skrevet 20. februar 2007 Samme som lilleprins. Småen hyler og nekter og svelge om han får maisgrøt, hjelper ikke hva jeg blander i. Men risgrøten liker han..
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #15 Skrevet 20. februar 2007 Hipp med eple og pære er veldig pop her...fra 6 mnd
Tita&Tage Skrevet 20. februar 2007 #16 Skrevet 20. februar 2007 Havregrøt med banan og aprikos liker mi også veldig godt! Jeg og!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå