Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Barnet er 2 år. Han vil ha annehver onsd-sønd, jeg kan føye meg til annanhver torsd-sønd med forbehold om at han tar seg fri annenhver fredag fra jobb. Vi bor ikke i samme barnehage krets, og jeg tror, håper og mener at det ikke er til barnets beste å ha 2 barnehager å forholde seg til !!! Blir så bekymret....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 mener far at barnet skal gå kun 2 fredager i en annen bhg enn det han er vant m isåfall er vel ikke det særlig gunstig!!!
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 barnet kan jo ikke gå i to barnehager!!! hold på ditt, det hadde jeg gjort!!
tuninna ♥ 2pp Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Hvor langt fra hverandre bor dere?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Er det ingen mulighet for at han kan kjøre ungen i bhg da? Forøvrig ville jeg satt pris på en far som vil se sønnen sin så mye som mulig:)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 jeg skal bo i arendal og han i skien... ca 2 timers kjøring unna hverandre. joda, flott han vil se han så pass mye, men ikke særlig gunstig med 2 barnehager. jeg holder på mitt til krampa tar meg
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Ehm her tror jeg dere må sette barnets behov foran deres. En 2åring har ikke godt av en slik samværsordning. De trenger et stabilt miljø som ikke endres annenhver uke. De har det tungt nok med å utvikle seg og trenger ikke disse hindrene i tillegg. Når mor og far bor langt unna hverandre når barnet er så lite må en av foreldrene tilrettelegge bedre.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Hvem av dere er det som flytter da? Er det han så er det hans skyld at han ikke fåt mer samvær. Men er det du som flytter vekk fra far syns jeg du er urimelig ved å nekte han så mye samvær han vil ha. Men jeg er enig i at et barn bare skal ha en barnehage
winneboo Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Barnet kan ikke gå i to forskjellige barnehager, så enkelt er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå