Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Flere som har barn med ringorm ?? Fikk beskjed om å bruke lamisil, men det står på pakkningen at barn under 12 år ikke skal bruke den da det er lite forsket på unge barn og lamisil, men legen mente det ikke var noe problem !!! Blir litt usikker jeg. Flere som har hatt barn med ringorm, hvilken behandling fikk de ?? Og hvor lang tid tok det før det gikk over ?? Ha en fin kveld jenter : )
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Har ikke erfaring med det, men stol på legen du. Han gir ikke ut medisiner uten å vite at barnet ikke tar skade. Er du usikker så ring sykehuset og be om å få prate med en barnelege, det hadde nok jeg gjort for sikkerhets skyld. Men hva er symptomene for ringorm da? Hva får en det av? Ha en fin kveld du også, og lykke til med fjerningen av den ekle ormen!
Blomman Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 jeg hadde ringorm da jeg var liten - brukte canesten (clotrimazol) - smurte vel en uke eller to . Men sier legen du kan bruek lamisil er det ingen fare "god bedring" ;-)
Blomman Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 ringorm er ikke orm da - bare et rødt lite sopputseltt - ikke farlig - men det kan klø no innmari
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå