Gothminister Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 og det har gått så bra. Han løper ikke ut og inn av senga i det hele tatt. Og han er så stolt over den. hehe Dere skulle ha sett han da han fikk den. Viser den stolt fram til alle som kommer hit og er helt fra seg av begeistring for hver person han viser den til. Det er så gøy.
AnKi! Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Heisann! Så kjekt da!! Jeg har stått på i hele dag for å sette sammen den nye "store" senga til sønnen min og han blei såååå glad!! Men han er så vilter på natta så vi tar ikke kjangsen på å la ha ligge i den før vi har skaffet senge hest. Er sånn hallhøy seng med skap under. Har "øvd" med å sette ned siden på sprinkel senge sånn at han kommer seg ut av den. Kommer kun ut av viss han har bæsja i løpet av kvelden! Ønsk oss lykke til når han skal ligge i den "STORE" senga da!! he he Han har også sakt at han ikke skal ha tutter i den store senga.. Di skal babyen få ilag med den llille senga... Me får nå se på det ja... Klem
Gothminister Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 LYKKE TIL Senga til lillegutt her er en sånn vokseseng,så den er lavere enn sprinkelsenga,men er oppbygd rundt kantene og på sidenen på hele senga. Detter ikke ut med mindre han tråkker feil da han skal klatre ut. Håper det blir like stas for din når han får bruke den. =)
Gothminister Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2007 Heisann. Han er 2 år og 3 mnd.
AnKi! Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 halloen!! I kveld er det 2 natta poden på 2.5 år ligger i den "store" senga si!! I går ville han heller leke enn sove så jeg gav etter og ga han tutten... Men i dag så "fant" vi ikke tutten gitt... Og det gjekk greit det så lenge han fekk Kruse og Tråle med seg i senga. Har ikke hørt en lyd siden.. hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå