Gå til innhold

Melder meg inn her jeg også :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Jeg har to tette, 14 mnd i mellom, har jente og gutt. De er nå 17 mnd og 3 mnd. Går kjempe bra, selvfølgelig slitsomt innimellom men trodde det skulle bli verre. Kan nok bli mer slitsomt etterhvert som minsten vokser til og krever mer. Ser veldig fram til de vokser til og forhåpentligvis får masse glede av hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:)

Jeg har to tette, mine er litt eldre, 2 og 3 år nå...12mnd & 15 dager mellom mine:)

Det er til tider slitsomt ja....jeg jobber 100% i bhg og er 100% alenemor.

Men trodde virkelig at det kom til å bli verre...mye verre!! Men det går faktisk kjempebra! Nå er de så store at de leker fint sammen og har mye selskap i hverandre...har gutt og jente:)

Den tiden som var mest travel hittil var egentlig da minste var ca 6 mnd og sønnen min var 1,5 år....men ting går seg til...nå har jo minste kommet i en voldsom trassalder da så det er jo en prøvelse til tider hehe:)

Skrevet

Tenkte meg til det at den tiden kommer til å bli den "verste". Men hva med tiden når de er 1 og 2 år? Er veldig spent. Krangler de mye forresten? Ser på andre søsken som det er lengre mellomrom mellom så er det en del krangling om min og din..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...