Gå til innhold

Hvor lang tid tok fødselen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på sykehuset ca. 09.30 med full åpning. Hadde merket at noe var på gang i en time.

3,5 senere var hun ute, selv om hun var stjernekikker:-)

Jm sa at hvis hun ikke hadde vært det, hadde jeg aldri nådd sykehuset... *Grøss* Det skulle tatt seg ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom inn på føden med maserier fredags morgen..gikk da 10dager på overtid..Gikk hele fredagen med maserier,hadde time til innleggelse lørdag kl 11..Fikk modningspille 10.30 lørdag morgen,ingenting skjedde..De sa det kunne gå hele helgen før jeg fikk snuppa..men i halv fire tiden begynnte ting å skje..gikk veldig fort..19.27 var snuppa kommet til verden..så i fødselspapirene mine står det att fødselen varte 4timer:o)

Skrevet

Ble satt i gang med modningspille, den ble satt kl 10.20, begynte å kjenne murringer i 12-tiden, hadde små uregelmessige rier utover hele ettermiddagen. Kl 19 gikk vannet, hadde 3-4 cm åpning 19.30 og kl 22.39 var hun ute. Så 3 t og 40 min fra det virkelig startet..

Trodde jeg hadde vondt før de "ekte" riene kom, men skjønte fort at det bare var "peanuts" i forhold ja.. hehe.. men va greit at det gikk så fort når det endelig var skikkelig i gang :)

Skrevet

Fra første ri og vannavgang nærmere 2 hele døgn :-/

Skrevet

19 min fra første murring til han var ute!!!

Skrevet

45 min.

Skrevet

1. fødsel: 10 timer fra føste ri, hadde 1 cm åpning i to uker før fødsel

2. fødsel: 5,5 timer fra første ri, hadde 3 cm åpning i to uker før fødsel

Skrevet

I dobbeltsenga på sykehuset=)

Jeg var der for at jeg merka at det var noe i gjerde...hehe

Rakk ikke komme meg opp i den fødestolen engang.hehe

Også trodde ikke jordmødrene at det kom til å gå så fort så det var vakt skifte og da neste vakt kom inn for å hilse på å sjekke var fødselen i FULL gang..hehe

Skrevet

3 timer fra første rie.Det var såvidt vi rakk på sykehuset. Jordmor ble litt sjokkert kan du si da eg ankom med pressrier.10 min senere var gojenta født. Eg er førstegangs så neste gang reiser vi tidligere på sykehuset.

Skrevet

fødselen startet med vannavgang. tok 6 timer. førstegangs.

Skrevet

Første ca. 18 timer fra første ri

Andre ca. 1 1/2 time (fra vannet gikk - fikk pressrier nesten med det samme)

Skrevet

Fødselen tok drøye 14 timer fra vannet gikk til han var ute. Men murringene begynte ikke før en stund etter vannet gikk, så det var vel kanskje 10 timer..

Skrevet

Fra første murring tok det 15 timer.. Og 4 av de var med pressrier (ueffektive sådan...)

Skrevet

1.barn, Vannet gikk og ingen rier. Ble satt på drypp 24 timer etter. Fra første ri til han var ute tok det 3 timer

2.barn, 2 timer fra det "srakk" i magen til hun var født, takk og lov for kort vei til sykehuset.

Skrevet

det tok 3 timer og 45 min fra jeg kjente noe fra første gang....;) fort og vondt..hehe.. våknet med rier med et par min mellomrom... har litt panikk for at det skal ta enda kortere tid neste gang...vil IKKE føde i bilen..hehe

Skrevet

Nr 1- ca 15 timer fra første murringen begynte, til hun var ute.

Nr 2- ca 17 timer fra første murringen begynte, til hun var ute.

Nr 3- Litt under 4 timer fra start til slutt.

Skrevet

1.gang - 36 timer....

2.gang - 4 og en halv

3 gang; 3 og en halv

Det er visst godt jeg stopper der:0)

Skrevet

Vannet gikk til fødsel 27t

Fra vi ankom sykehus til fødsel 4t

Fra jeg klatret i badekaret til jr var ute 2t

Uten smertestillende! (ikke lystgass engang!)

*Stolt*

Skrevet

7 1/2 time. men kun 2 minutter fra første skikkelige pressrie til han var ute.... gikk hardt ut over kroppen ja....!

Skrevet

Fra slimproppen, over en uke. Fra småblødning / slim noen dager.

Fra regelmessige rier / veer hver 2. og 3. min 28 som endte i haste ks pga ingen fremgang (åpning)

ikke moro.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...