Gå til innhold

Flere som er blitt helt fri for kviser...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært plaget av nupper, hudorm og generellt uren hud.. Nå er jeg ganske fin..

Er 18 uker. Venter forresten jente..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg oppdaget det for noen dager siden at de fleste kvisene er borte ja. Har hatt endel på brystet og skuldrene og øverst bak på ryggen. Et par har vel vært i ansiktet også. Men nå er jeg faktisk nesten helt fri dem. Er i uke 19, og vet ikke hva jeg får. Tror du kjønnet har noe å si på sånt?

Skrevet

Jeg er HI.

Jeg hadde masse på skuldrene og ryggen..Og de er og nesten borte nå...:)

Skrevet

Huden blir som regel renere under et svangerskap av en eller annen merkelig grunn. Men koselig er da det! Noen goder skal vi da ha! :)

Skrevet

Jeg har det helt motsatt! :( har fått masse ekstra kviser/uren hud etter at jeg ble gravid, særlig i anstiktet og på brystet. Jeg er bare i uke 13 da, så jeg håper at det forsvinner/blir mindre senere i svangerskapet da!!

Skrevet

jeg hadde mye kviser i ansiktet frem til uke 20, det kom etter jeg ble gravid...

har aldri hatt kviser før...

Venter forresten jente:D

Skrevet

jeg tittter bare innom er bare i uke ni men har fått enorme mengder kviser på haken og på brystet...tror dere dette har noe med kjønnet?siden flere av dere venter jente?

Skrevet

Hadde kviser på rygg,ansikt og under hårfestet frem til ca uke 22,så ikke ut.Venter gutt jeg da.Fikk jente sist og hadde nesten ikke kviser.Nå er jeg i uke 26 og er ganske fin blitt i huden:)

Skrevet

Jeg venter gutt og jeg ser ikke ut i ansiktet.Fikk jente sist og da var jeg ikke plaget.

Jeg er kommet til uke 23 nå og har masse i ansiktet.Har hatt det leeenge nå.

Men Basiron funker som bare det,nå ser det bedre ut;o)

Skrevet

Jeg begynte å få kviser i ansiktet da jeg ble gravid. Nå er jeg i uke 22 og har fått lite kviser de siste ukene:)

Deilig! Følte meg generelt ganske stygg fram til for et par uker siden...nå føler jeg meg mer "normal" igjen:)

Det hjelper på nå i 2.tri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...