Gå til innhold

Oktober: Tusen takk for ett flott Stavangertreff....Tonerø :0)


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Heisann:0)

Først og fremst vil eg takke for ett kjempe flott Stavangertreff..Var så kjekt å se dere igjen alle.

Nå har eg skiftet nick fra Tonerø til tobarnsmamma.

Hvordan står det til med dere??

Vi har derimot vært mye syke.Stakkars lille Zander har hatt dobbelsidig ørebetennelse.Vi har også vært på allergisk poliklinikk i dag og fikk konstatert at han har allergi mot egg og melk.I tillegg har han atopisk eksem.

Vi endte opp med en hel haug med forskjellige kremer og han skal nå bare drikke soyamelk.

Ikke rart at lille gullet mitt har vært urolig i så lang tid,stakkar liten.

Håper vi kan få til ett nytt treff igjen om en stund.0)

 

Masse gode klemmer fra Tonerø:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Ja det var kjempekjekt!! Trist du måtte gå så tidlig,men forstod jo hvorfor. Det var godt dere fant ut hva som har plaget lille Zander, og håper dere får det bedre snart!

Gleder meg til neste treff, har nesten lyst å planlegge nytt allerede! Er blitt så selskapssyk i det siste...hehe!

Hvis folk har forslag til hva man kan gjøre, så er jo det topp! Jeg tenkte på babykino kanskje,men vet ikke om det blir stress kanskje med flasker og grining...hm!

 

men vi finner nok utav det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra dere fant ut hva som plaget han da, slev om det er litt "dumt" da, å ha allergier og eksem. men nå vet dere hvertfall hva det er og kan hjelpe han!:)

jeg er også med på nytt treff! hehe blir fort lange dager her hjemme når han plutselig har begynnt å våkne i halv 8-halv 9 tiden istedet for 10-11 tiden som før..hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

 

Takk for treff ja=) Eg tenkte på dokk og koss d hadde gått hos legen. Nå vett dokk ivertfall ka d e så va galt me han og nå bler nok alt mye bedre. Stakkars liden! Me må ha treff igjen snart!!!

 

Eg og e selskabssyge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...