ayla05 Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Lørdag 24. februar 2007 kl. 20:00 på Mikrobryggeriet, Trondheim Hadde vært koselig med en liten pubtur for oss mammaer! Noen som vil være med? dette ligger under DIB-treff fra Pjokkemamman. noen som har barnevakt og har lyst til å være med? jeg skal dit en tur! broren min er så snill at han passer snuppa:-) bli med da! hadde været kjekt å blitt bedre kjent med de man snakker med her inne:-)
ayla05 Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2007 ingen som har mulighet til å bli med? :-(
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 er det virkelig ingen det passer for? så kjedelig da!!
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Er litt opptatt fremover, så jeg kan bli med senere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå