Gå til innhold

til alle dere som bor i trondheim!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lørdag 24. februar 2007 kl. 20:00 på Mikrobryggeriet, Trondheim

Hadde vært koselig med en liten pubtur for oss mammaer! Noen som vil være med?

 

dette ligger under DIB-treff fra Pjokkemamman. noen som har barnevakt og har lyst til å være med?

 

jeg skal dit en tur! broren min er så snill at han passer snuppa:-)

bli med da! hadde været kjekt å blitt bedre kjent med de man snakker med her inne:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har mulighet til å bli med? :-(

Skrevet

er det virkelig ingen det passer for? så kjedelig da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...