Gå til innhold

håper at noen kan svare meg på dette!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynte og få råmelk for noen uker siden..men i dag har det vært så utrolig mye...noen som vet koffor det plutselig kommer så mye??er det ett tegn på at kroppen min gjør seg klar eller??og han har vært mye mindre aktiv enn hva han pleier..

er i uke 31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått mye og lite om hverandre siden ca uke 26... Avhengig av innlegg. Plutselig kom det gjennom genseren og sånn liksom... Naiv som jeg var, trodde jeg at dette ventet til etter fødselen jeg.. :-)

Skrevet

Jeg lekker råmelk også, har gjort det i flere uker, er i uke 32 nå. Bruker innlegg daglig ellers kommer det plutselig flekker på genser hihi men det er veldig opp og ned hvor mye som kommer hver dag-.. vil nå si det kommer mest om natten jeg, merkelig nok... men nå er jeg liksom vant til det så det er ikke noe problem, legen sa det var et bra tegn på at ammingen ikke skulle bli noe problem med tanke på mengde melk.. :o) Så du kan nok slappe helt av og heller være glad det ser ut til at du får nok melk ;o) lykke til

Skrevet

Du kan nok ta det helt med ro jeg måtte bruke innlegg fra uke 32 til 37, det rant melk. Ingen fødsel enda og har 3 dager til termin nå, nå lekker jeg ikke heller men de er stoore og ømme. Babyene sover mye fra ca uke 32 til 38 gjerne over 20 timer i døgnet de lader opp og legger på seg, samt hjernen skal vokse og utvikle seg mye siste ukene.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...